ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25731
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
  • 214 بازدید
  • ارسال توسط :
یونیسف از شرایط خطرناک 40 هزار کودک در رقه خبر داد

یونیسف از شرایط خطرناک 40 هزار کودک در رقه خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه از ژنو, کریستوف بولیارک سخنگوی یونیسف افزود: 25 کودک در رقه کشته و ده ها نفر نیز زخمی شدند. هرچند که بولیارک از زمان و مکان دقیق کشته شدن این کودکان چیزی نگفته است, اما در حملات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه از ژنو, کریستوف بولیارک سخنگوی یونیسف افزود: 25 کودک در رقه کشته و ده ها نفر نیز زخمی شدند.

هرچند که بولیارک از زمان و مکان دقیق کشته شدن این کودکان چیزی نگفته است, اما در حملات جنگنده ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا به شهر رقه در ماه های گذشته و روزهای اخیر تاکنون صدها غیر نظامی از جمله زنان و کودکان کشته شدند.

در گزارش یونیسف آمده است که در پی افزایش درگیری ها در رقه مناطق و اطراف این شهر تاکونو 80 هزار کودک از این مناطق فرار کردند.

در پایان این گزارش از طرف های درگیر در رقه خواسته شده تا برای خروج امن کودکان از این شهر تلاش کنند.

ینس لارکه سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد که گزارش ها حاکی از حضور 200 هزار نفر در این منطقه است.

تلاش ها برای بازپس گیری شهر رقه مقر اصلی گروه تررویستی داعش در سوریه افزایش یافته است و نیروهای کرد و سوری در تلاش هستند تا این شهر را از اشغال داعش آزاد کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.