ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25840
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
به اندیشکده‌ها پول می‌دهند که بگویند «ایران حامی داعش است»

به اندیشکده‌ها پول می‌دهند که بگویند «ایران حامی داعش است»

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در ادامه واکنش‌ها به حملات تروریستی اخیر در تهران، کارشناسان آمریکایی شروع به ایجاد تردید درباره ادعاهای چند سال اخیر برخی مقامات و اندیشکده‌های آمریکایی و عربی درباره حمایت ایران و دولت سوریه از داعش کرده‌اند. «مکس آبرامز» تحلیلگر آمریکایی در زمینه مسائل […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در ادامه واکنش‌ها به حملات تروریستی اخیر در تهران، کارشناسان آمریکایی شروع به ایجاد تردید درباره ادعاهای چند سال اخیر برخی مقامات و اندیشکده‌های آمریکایی و عربی درباره حمایت ایران و دولت سوریه از داعش کرده‌اند.

«مکس آبرامز» تحلیلگر آمریکایی در زمینه مسائل مربوط به تروریسم و مشغول فعالیت در مرکز امنیت سایبری و داخلی شورای روابط خارجی آمریکا است.

او به دنبال حملات تروریستی اخیر در تهران، ادعاهای برخی کشورها و رسانه‌های غربی و عربی درباره حمایت ایران از داعش را زیر سوال برده بود.

آبرامز در ادامه اظهارنظرهایش، باز هم این موضوع را تکرار کرده است.

وی در توئیترش نوشت: « اینکه ایران از طریق (بشار) اسد حامی بزرگ داعش است، ادعای مضحک و خنده‌داری بود اما جدی گرفته شد و کارشناسان، از کم اطلاعی(دیگران) از سیاست جهان بهره‌برداری کردند».

آبرامز افزود: «به جاهایی مثل بروکینگز و شورای آتلانتیک پول داده می‌شود تا بگویند که ایران/اسد حامی بزرگ داعش هستند و رسانه‌ها هم این حرف پوچ و مهمل را پذیرفتند. حقیقت اینجا گم شده و از دست رفته است».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.