ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25842
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش فیلیپین: نشانه های محکمی از هلاکت 2 سرکرده اصلی مائوته وجود دارد

ارتش فیلیپین: نشانه های محکمی از هلاکت 2 سرکرده اصلی مائوته وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این گروه تروریستی که به ‘داعش لانائو’ شهره است روز 23 مه (دوم خرداد) بخشی از شهر 200 هزار نفری مراوی را در جزیره میندانائو اشغال کرد و اطلاعات افشا شده نشان می دهد این گروه با همکاری گروه تروریستی ابوسیاف قصد داشتند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این گروه تروریستی که به ‘داعش لانائو’ شهره است روز 23 مه (دوم خرداد) بخشی از شهر 200 هزار نفری مراوی را در جزیره میندانائو اشغال کرد و اطلاعات افشا شده نشان می دهد این گروه با همکاری گروه تروریستی ابوسیاف قصد داشتند با ایجاد خلافت به اصطلاح اسلامی این منطقه را پایگاه خود قرار داده و به نبردها ادامه دهند.
‘جو-آر هررا’ سخنگوی ارتش فیلیپین روز شنبه در نشستی خبری در شهر مراوی، گفت که هنوز ارتش در انتظار تایید هلاکت این دو سرکرده گروه مائوته است.
به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا وابسته به سنگاپور، وی گفت: هنوز اعتبار این گزارش ها تایید نشده اما نشانه های محکمی در مورد هلاکت این دو وجود دارد.
فیلیپین روز چهارشنبه نیز از کشته شدن ‘عمر مائوته’ یکی از سرکردگان گروه تروریستی مرتبط با داعش خبر داد که بخش هایی از شهر ‘مراوی’ را در جنوب این کشور تصرف کرده اند و اعلام کرد پدر برادران مائوته رهبران این گروه تروریستی دستگیر شده است.
نیروهای مسلح فیلیپین اعلام کرده بود ‘عمر مائوته’ در یک حمله هوایی در شهر مراوی در هفته گذشته کشته شده است.
‘عبدالله مائوته’ و ‘عمر مائوته’ دو برادر این گروه تروریستی را سال 2013 بنیان گذاشتند.
گروه تروریستی مائوته که به ‘داعش لانائو’ معروف است، متشکل از افراط گرایان اعضای پیشین جبهه آزادیخواه اسلامی مورو و تعدادی تروریست خارجی است.
‘رودریگو دوترته’ رئیس جمهوری فیلیپین برای دستگیری هر یک از برادران مائوته 5 میلیون پزو جایزه (بیش از 10 هزار دلار) تعیین کرده است.
است.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.