ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25874
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۸
  • 176 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتبارات ملی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان افزایش یابد

اعتبارات ملی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان افزایش یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سنندج افزود: باید بر همین اساس وضعیت ساختمان و دیوار محوطه مدارس و پروژه های نیمه تمام به صورت شهرستان و منطقه اولویت بندی و پیگیری لازم انجام شود.وی همچنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سنندج افزود: باید بر همین اساس وضعیت ساختمان و دیوار محوطه مدارس و پروژه های نیمه تمام به صورت شهرستان و منطقه اولویت بندی و پیگیری لازم انجام شود.
وی همچنین با اشاره به راهیابی هشت نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی المپیاد نانو و کسب رتبه اول کشوری در این راستا اظهار کرد: این گونه موفقیت ها باید در سطح جامعه منعکس و اطلاع رسانی شود.
استاندار کردستان به میزبانی استان در برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزان در رشته دوو میدانی و ضرورت تمهید مقدمات و برنامه ریزی در این خصوص نیز اشاره کرد و از تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط خواست در برگزاری این رویداد ورزشی آموزش و پرورش را همراهی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله تروریستی داعش در تهران اشاره کرد و گفت: بعد از این اقدام تروریستی مباحثی مبنی بر اینکه این جنایت را کُردها و اهل سنت مرتکب شده اند در فضاهای مختلف به ویژه فضای مجازی ایجاد شده است.
زاهدی افزود: همه باید هوشیار باشند که عده ای با این کار خود درصدد ایجاد تفرقه بین مذاهب و اقوام موجود در ایران اسلامی هستند چراکه تروریسم در تمامی ادیان و اقوام و ملت ها هم وجود داشته است.
وی اظهار کرد: افرادی که مرتکب ترورهایی در کشورمان شدند از همه اقوام و مذاهب بودند و این دلیل نمی شود که در حادثه اخیر تهران به دلیل اینکه چهار نفر کُرد مرتکب چنین اقدامی شدند آن را به تمامی کُردها تعمیم دهیم.
استاندار کردستان با بیان اینکه در این سال ها کُردها بیشترین آسیب را از داعش دیدند و بیشترین ضربه ها را هم به داعش زدند، افزود: بسیاری از مناطق کُردنشین دنیا همچون شنگال و کوبانی مدت ها در اشغال این تروریست ها بود.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست گفت: در هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو هشت نفر از دانش آموزان استان به عنوان برگزیده به مرحله نهایی این المپیاد راه یافته و در جمع 36 برگزیده کشوری قرار گرفتند.
رشید قربانی با بیان اینکه تعداد 36 نفر از داوطلبان هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از 13 استان کشور موفق به کسب بالاترین رتبه کشوری شده اند اظهار کرد: این برگزیدگان تابستان 96 در تهران برای دریافت مدال های برنز، نقره و طلا با هم رقابت خواهند کرد.
وی همچنین به شاخص آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در 2 بخش کمی و کیفی پرداخت و افزود: در شاخص های کمی، وضعیت استان با میانگین کشوری برابر است.
به گفته وی در ارزیابی های انجام شده و در بخش کیفی و مسابقات علمی و عملی شاخه فنی و حرفه ای، کردستان در سال تحصیلی جاری رتبه سوم کشوری را کسب کرده و بعد از استان های خراسان رضوی و اصفهان قرار گرفته است.
قربانی کسب رتبه سوم کشوری چهاردهمین دوره مسابقات شاخه فنی و حرفه ای را از دیگر افتخارات استان در سال تحصیلی جاری برشمرد و گفت: در این مسابقات هنرجویان هنرستان های استان کردستان موفق به احراز 9 رتبه برتر کشوری شدند و کسب پنج رتبه اول، یک رتبه دوم و سه رتبه سوم کشوری حاصل حضور هنرجویان استان در این مسابقات بود.
275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.