ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25911
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
پوشش خبری عجیب بخش فارسی صدای اسرائیل لحظاتی بعد از حمله تروریستی در تهران

پوشش خبری عجیب بخش فارسی صدای اسرائیل لحظاتی بعد از حمله تروریستی در تهران

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریچارد سیلور اشتین» تحلیلگر و روزنامه نگار آمریکایی در مطلبی پیرامون ماجرای حمله عناصر وابسته به داعش در تهران در چهارشنبه گذشته به پوشش خبری بخش تعطیل شده فارسی صدای اسرائیل از حوادث تهران اشاره کرد. سیلور اشتین در این […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریچارد سیلور اشتین» تحلیلگر و روزنامه نگار آمریکایی در مطلبی پیرامون ماجرای حمله عناصر وابسته به داعش در تهران در چهارشنبه گذشته به پوشش خبری بخش تعطیل شده فارسی صدای اسرائیل از حوادث تهران اشاره کرد.

سیلور اشتین در این تحلیل می‌نویسد: پخش برنامه فارسی صدای اسرائیل نزدیک به یک ماه قبل در نتیجه تغییر مدل خبری متوقف شد. این در حالی بود که «منشه امیر» سردبیر فارسی زبان این بخش خبری مخالف قطع برنامه‌ها بود اما درست لحظاتی بعد از حملات تروریستی در تهران بخش فارسی صدای اسرائیل که وزارت جنگ این رژیم آن را حمایت مالی می‌کند، به ناگهان برنامه خود را از سرگرفت.

این تحلیلگر آمریکایی تاکید می‌کند که این فعل و انفعال در اسرائیل نمی‌تواند تصادفی باشد.

سیلور اشتین به سخنان چند سال قبل «معیر داگان» رئیس وقت موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل پرداخت که گفته بود تل آویو قصد بهره‌برداری از مسائل قومی داخل ایران و درگیری، ترور و حملات را دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.