ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25921
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نقشه میدانی موصل پس از آزادی محله الزنجیلی؛ فقط دو محله در اشغال داعش +نقشه میدانی

نقشه میدانی موصل پس از آزادی محله الزنجیلی؛ فقط دو محله در اشغال داعش +نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای عراقی پس از ۱۴ روز نبرد سنگین در غرب شهر موصل، ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در محله « الزنجیلی» تثبیت کنند. این محله عصر روز گذشته از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. در جریان درگیرها برای پاکسازی این محله ۱۰۰ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای عراقی پس از ۱۴ روز نبرد سنگین در غرب شهر موصل، ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در محله « الزنجیلی» تثبیت کنند. این محله عصر روز گذشته از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. در جریان درگیرها برای پاکسازی این محله ۱۰۰ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

عناصر تروریستی داعش در دو هفته گذشته با انفجار تعداد زیادی از خودروهای انتحاری تلاش کردند مانع از پیشروی نیروهای عراقی در محله الزنجیلی شوند که در نهایت ناکام ماندند و مجبور به عقب نشینی شدند.

نیروهای پلیس فدرال و واکنش سریع پس از پاکسازی این محله خود را برای ورود به محله های « باب السنجار و الشفاء» آماده می کنند. در صورت پاکسازی این دو محله، تروریست ها در محله موصل قدیم محاصره می شوند.

در حال حاضر، فقط ۸ دهم درصد شهر موصل در اشغال عناصر تروریستی داعش قرار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق مساحت کل شهر موصل ۱۸۰ کیلومتر مربع است.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.