ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25996
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ای که شهادت همکاران خود را شاهد بود/ تیراندازی به سمت داعشی ها

نماینده ای که شهادت همکاران خود را شاهد بود/ تیراندازی به سمت داعشی ها

گروه سیاسی- کوروش کرم پور، نماینده مردم فیروز آباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی است.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، وی از یادگاران دوران دفاع مقدس و دارای 72 ماه سابقه جبهه است.   فرمانده گردان در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر […]

گروه سیاسی- کوروش کرم پور، نماینده مردم فیروز آباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، وی از یادگاران دوران دفاع مقدس و دارای 72 ماه سابقه جبهه است.

 

فرمانده گردان در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر یکی از افتخارات اوست.

سه برادر کرم پور در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی فرمانده تیپ 33 المهدی در شرق کشور و از نیروهای حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور بود.

فرماندهی تیپ دوم مریوان و مسئول مبارزه با پژاک از دیگر مسئولیت های وی است.

کرم پور در انتخابات مجلس دهم، به مجلس راه یافت.

روز چهارشنبه در جریان حمله داعش به مجلس وی از نزدیک با داعش درگیر شد.

خبرنگار افکار نیوز با این نماینده به گفتگو نشسته است.

 وی در این گفتگو به تشریح ماجرای روز چهارشنبه مجلس و حمله تروریست ها به مجلس پرداخت که متن آن به شرح زیر است؛

روز چهارشنبه صبح در صحن مجلس بودم. برای هماهنگی ورود 2 مهمانم از صحن خارج شدم. یک مهمانم در ورودی درب شماره 4 منتظرم بود و مهمان دیگر در ورودی درب شماره 2.

به دفترم که اتاق 410 و در طبقه چهارم ساختمان اداری مجلس است، رفتم. مسئول دفتر اینجانب در اتاق نبود  اینجانب به سمت درب شماره 2 که همان ورودی مردم عادی است، حرکت کردم.

وقتی به گیت رسیدم که در واقع گیت شماره 2 درب 2 است، با نیروی حفاظت مجلس احوالپرسی کردم اما مهمان خود را در سالن ندیدم.

 قصد خروج از سالن به خارج از مجلس داشتم به یک قدمی گیت ورودی رسیدم صدای شلیک گلوله شنیدم روبروی خود فردی با پیراهن مشکی بر تن داشته و بی پروا به طرف تمامی افراد تیراندازی می کرد، مشاهده کردم.

یک لحظه دیدم دست وی یک کلت کمری است و مرتب شلیک می کرد متوجه شدم مشخصات گروه داعش را دارد.

 

برای یک ثانیه دیواره گیت بین من و اون تروریست بود. ابتدا فکر کردم که او تنهاست که می خواستم به او حمله کرده و اسلحه را از دست وی بگیرم که دیدم تروریست دیگر پشست سر او با اسلحه کلاشینکف وارد شده و مرتب شلیک می کند. سپس دیدم تروریست دیگر هم با اسلحه کلاشینکف وارد شد.در کنار من دو خواهر مورد اصابت گلوله تروریستها قرار گرفته و نقش بر زمین شدند و بنده به صورت معجزه اسا نجات یافتم.

تروریست ها هر کس را می دیدند به سمت آنها شلیک و با سرعت به سمت صحن مجلس حرکت می کردند. تروریست ها مامور حفاظت مجلس را به رگبار بستند و به زمین افتاد.

بعد از اینکه تروریست ها از سالن خارج شدند، و وارد محوطه مجلس شده تا خودشان را به ساختمان مجلس برسانند، بنده خودم را به بالآی سر پاسدار رساندم متوجه شدم شهید شده است.

اسلحه کلت او را برداشتم. مسلح کردم  ابتدا بیرون رفتم. مطمئن شدم تروریست دیگر وجود ندارد یکی از مأمورین ناجا را گفتم درب ورودی باشد و امنیت را برقرار کند و خود به تعقیب تروریستها پرداخت و به ساختمان مجلس از درب دوم رساندم. همه نگرانیم این بود که به سمت صحن رفته باشند بعد از اینکه متوجه شدم از طبقات دفاتر نمایندگان صدای شلیک می آید، خود را به طبقات رسانده و طرف آنها شلیک کردم ولی نگرانیم وجود داشت جون هر سه نَفَر تروریست را ندیدم.

مجبور شدم جهت اطلاع رسامی به نمایندگان به سمت صحن بروم تنها راهی که وجود داشت به نظرم رسید درب شماره سه ساختمان مجلس بود که برای این کار از ساختمان خارج شدم و از موانع ها عبور کرده ابتدا به پاسدارهای درب شماره سه گفتم داعش مسلح حمله کرده و مشخصاتشون و نوع سلاح شان را گفتم. بعد مسیر خودم به سمت صحن ادامه داده و در مسیر به همه که می دیدم، اعلام کردم تا آمادگی مقابله داشته باشند.

در هنگام رفتن تروریست ها که در طبقات دفاتر نمایندگان بودند، بسوی اینجانب که در محوطه به سمت درب شماره سه حرکت می کردم تیرندازی می کردند اما بالاخره خود را به درب سه رساندم.

به نیروهای گیت درب ورودی از محوطة جنوبی که مسولین نظام و رئیس مجلس وارد می شوند، گفتم و وارد صحن شدم و نزد دکتر پزشکیان که رئیس جلسه بود گزارش دادم. طوری که اسلحه کلت دستم بود و قسمتی از پیراهنم خونی بود.

با اجازه از صحن خارج شدم طوریکه نمایندگان که مطلع شدند، قصد داشتند بیایند بیرون سلاح دست بگیرند بجنگند اما اجازه به آنها داده نشد.

بعد از اینکه از صحن خارج شدم درخواست اسلحه کلاش کردم که مسئول مربوطه دسور تسلیح اینجانب را صادر کردند و بنده ابتدا با مسولین همکاری کردم جهت تامین امنیت صحن نمایندگان. سپس به سمت ساختمان دفاتر نمایندگان که برادران سپاه حفاظت مجلس مستقیم وارد عمل شده بودند، رفتم و در طبقه دوم با فرمانده نیروهای عمل کننده مواجه شدم و طبق دستور ایشان وارد عمل شدم و جنگیدن با تروریستها در طبقات دفاتر نماینده وتأمین امنیت صحن و جنگیدن با آنها از محور مجلس از طرف ساختمان هیّئت رئیسه با شلیک انجام می شد.

نکته جالب این بود که حضور نیروهای سپاهی و خصوصا نیروی مخصوص و فرماندهان عالیرتبه سپاه و ناجا و مسولین وزارت اطلاعات و وارد عمل شدن آنها با وحدت فرماندهی بالا ضمن تفکیک وظائف و تعیین فرمانده واحد، کارها به خوبی پیش می رفت.

 جالب تر اینکه همه نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و نیروهای محافظ مجلس و کارمندان و به ویژه نمایندگان از روحیه  بالآی شهادت طلبی و مبارزه با داعش برخوردار بودند.

البته حضور جشمگیر مردم برای مقابله با تروریستها مشکلی إیجاد کرده بود.

در همین زمان نیروهای سپاه، انتظامی، اطلاعاتی و چک و خنثی رسیدند و یک وحدت فرماندهی ایجاد شد و چگونگی ورود به طبقات مشخص شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس هم در محل حاضر شد و با اظهارات خود به نیروها روحیه داد و هماهنگی های لازم هم انجام شد که در این حین تروریست ها در طبقه چهارم در محاصره قرار گرفتند.

در حین محاصره هم تروریست ها از طریق پنجره های ساختمان به مردم شلیک می کردند.

یکی از تروریست ها بعد از محاصره، خود را منفجر کرد.

تا ساعت 16 که عملیات به اتمام رسید.

اینجانب از نزدیک شاهد شهادت همکارانم در مجلس بودم. حداقل پنج نفر در کنارم شهید شدد و 9 شهید را در راهرو.

هدف اصلی تروریست ها وارد شدن به صحن مجلس بوده تا بتوانند نماینده ها را به  رگبار ببندند اما با عنایت حق تعالی و حمایت اقا امام زمان (عج) و روح شهدا باعث شد تا به اشتباه وارد طبقات یک و 2 ساختمان اداری مجلس شوند و به اهداف خود نرسند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.