ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26026
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
مظلوم‌تر از شهدای مدافع حرم نیست/ مگر کشور صاحب ندارد که برخی دنبال کشف حجاب‌ هستند

مظلوم‌تر از شهدای مدافع حرم نیست/ مگر کشور صاحب ندارد که برخی دنبال کشف حجاب‌ هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید ملکی شامگاه شنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانیون همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با بیان اینکه در زمان امام حسن (ع) هر حیله و نیرنگی برای حمله به آن حضرت به کار گرفتند، اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید ملکی شامگاه شنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانیون همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با بیان اینکه در زمان امام حسن (ع) هر حیله و نیرنگی برای حمله به آن حضرت به کار گرفتند، اظهار کرد: در آن زمان با تمام توان، سعی می‌کردند دروغ‌های بسیاری را به عنوان راست به جامعه ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه در سوریه مبارزه با معاویه‌صفتان و عمر و عاص‌هاست، افزود: اگر بصیرت در مردم و مسؤولان وجود نداشته باشد آنگاه ولایت تنها می‌ماند همان طور که وقتی بصیرت نبود باعث شد امام حسن مجتبی (ع) تنها شوند و پس از 10 سال هم امام حسین (ع) را به مسلخ ببرند.

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه کربلا مدیون مظلومیت امام حسن مجتبی (ع) بود، تصریح کرد: اگر امام حسن (ع) در زمان صلح روشنگری نمی‌کرد، 72 نفر هم یافت نمی‌شد که امام حسین (ع) را در کربلا همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس همچنان زیر آوار است و باید آن را بیرون کرده و به مردم و نسل جوان عرضه کرد، ادامه داد: شهدا راه را فهمیده بودند و با تمام وجود در این راه گام برداشتند.

ملکی با اشاره به تلاش برخی مبنی بر رواج بی‌حجابی، خطاب به آنها گفت: با وجود شهیدان ارزشمند چطور می‌خواهید کشف حجاب کنید مگر کشور صاحب ندارد؟ شهدا برای انقلاب خون‌های مقدس داده‌اند اما امروز شنیده می‌شود که برخی می‌خواهند کشف حجاب کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار شهدای روحانی با توجه به جمعیتی که دارند بیشتر و مظلوم‌تر است، گفت: شهدا اهل حجب، حیا و سکوت بودند و نماز شبشان ترک نمی‌شد.

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات شهید همدانی، با بیان اینکه ایشان ظرفیت بسیاری داشتند که از ابتدای جنگ تحمیلی تا سوریه در خط مقدم حضور داشتند، اظهار کرد: چرا این شهر از این شخصیت  بزرگ برای انجام کار فرهنگی بزرگ بهره نمی‌برد.

وی با اشاره به اینکه از شهدای مدافع حرم، مظلوم‌تر وجود ندارد، افزود: در زمان هشت دفاع مقدس مردم به قدری همراهی می‌کردند که خانواده‌های آنان احساس غم نمی‌کردند اما امروز خبری از آن موقع‌ها نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.