ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26069
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر هفدهمین شهید حادثه تروریستی تهران شناسایی شد

پیکر هفدهمین شهید حادثه تروریستی تهران شناسایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه ایرنا از سازمان پزشکی قانونی، اسامی 17 شهید حادثه تروریستی حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 1. مازیارسبز علی زاده توسه کله2. حسین جلالی راد3. حسین بنی اردلان4. صیاف علی همتی5. علی جواد زارع6. علی توده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه ایرنا از سازمان پزشکی قانونی، اسامی 17 شهید حادثه تروریستی حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

1. مازیارسبز علی زاده توسه کله
2. حسین جلالی راد
3. حسین بنی اردلان
4. صیاف علی همتی
5. علی جواد زارع
6. علی توده فلاح
7. مهدیه هراتی
8. احسان آقاجانی معمار
9. سید مهدی تقوی
10. مرادحسین چهار محالی
11. جواد تیموری
12. حمیدامدادی
13. جعفر جعفرزاده
14. علی قلی زاده
15. هانیه اکبریان پیردوستی
16. سیدرضا ثابتی
17. فاطمه رنجبری زاده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، 17 خرداد-چهارشنبه هفته گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح بود.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود و پس از آن با اقدام ضربتی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تعدادی از افراد مرتبط با این گروهک تروریستی در غرب کشور و اطراف تهران شناسایی و دستگیر شدند.
اجتمام **2181**1569**تنظیم: ناهید حاجی خانی ** انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا
@irnaej
https://t.me/irnaej

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.