ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26135
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۱۸
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
سپاه به متجاوزان جواب دندان‌شکن می‌دهد/ایران امن‌ترین کشور دنیاست

سپاه به متجاوزان جواب دندان‌شکن می‌دهد/ایران امن‌ترین کشور دنیاست

سردار جهانبخش کرمی در گفت­‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به عملیات تروریستی تهران که در روز چهارشنبه اتفاق افتاد، اظهار داشت: عملیات تروریستی موضوع جدید و تازه­‌ای برای جمهوری اسلامی ایران نبود و دشمنان قسم خورده ایران بارها بعد از انقلاب عملیات تروریستی در این کشور انجام دادند. وی با اشاره به […]

سردار جهانبخش کرمی در گفت­‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به عملیات تروریستی تهران که در روز چهارشنبه اتفاق افتاد، اظهار داشت: عملیات تروریستی موضوع جدید و تازه­‌ای برای جمهوری اسلامی ایران نبود و دشمنان قسم خورده ایران بارها بعد از انقلاب عملیات تروریستی در این کشور انجام دادند.

وی با اشاره به صحبت­‌های اخیر جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلامی رسما پاسخ و موضع سپاه پاسداران را اعلام کرد و گفت که سپاه هرجایی که جنایتکاران تاریخ بخواهند مسلمانان، مظلومان، محرومان را به خطر بیندازد و علیه آنان اقدامی کند، سپاه جواب دندان‌شکن به آنها خواهد داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب دست به کارهای تروریستی در این کشور زدند و همچنان به این کار شوم خود ادامه می­دهند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از این کار این است که در کشور ناامنی ایجاد کنند، تصریح کرد: دشمنان هدفشان این است که انقلاب را از درون ساقط کنند و هیچ وقت به این آرزویشان نخواهند رسید.

سردار کرمی گفت: دشمنان انقلاب عملیات تروریسیتی خود را در قالب گروه­‌های ضد انقلاب، گروه­‌های منافقان و گروه­های دیگر انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب عملیات خود را دو روز بعد از پیروزی شکوهمند اسلامی ایران انجام دادند، خاطرنشان کرد: دشمنان اقدامات تروریستی زیادی در این کشور انجام داده که می­‌توان به ترور شخصیت­‌های نظام، انفجار و تخریب مکان­‌های مختلف کشور اشاره کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نتایج عملیات تروریستی از آغاز انقلاب تا کنون گفت: دشمنان انقلاب اسلامی توانسته‌­اند در عملیات تروریستی خود از آغاز انقلاب تا کنون بیش از 17 هزار از مردم ایران را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به برخی از شهدای این عملیات­های تروریستی که توسط دشمن به شهادت رسیده‌­اند، تاکید کرد: شهید بهشتی و یاران با وفایش، شهید رجائی، شهید باهنر، شهید صیاد شیرازی، شهید دستغیب، شهید مدنی و شهدای دیگر نتایج این عملیات تروریستی شوم دشمن بوده‌­اند.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به قدری بی‌رحم هستند که برخی را در محراب عبادت به شهادت رساندند و عملیات تروریستی انجام دادند، خاطرنشان کرد: شهدای محراب انقلاب و شخصیت­‌های برجسته دینی کشور را در این محراب به شهادت رساندند.

وی گفت: این گروه­‌های تروریستی توسط آمریکا و اسرائیل سازماندهی شده­‌اند و در جهان اسلام ناامنی ایجاد می­‌کنند و جان و مال و ناموس مسلمانان را به خطر انداخته‌­اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور دنیا است، ابراز کرد: آنها هیچ وقت نخواهند توانست که امنیت کشور ایران را به خطر بیندازند و چون در منطقه توسط مدافعان حرم به شکست می­‌خورند سعی بر این دارند تا در داخل کشور ایران ناامنی ایجاد کنند و این فتنه از زمان پیروزی انقلاب ادامه دارد.

وی بیان کرد: اوج ذلت گروه­‌های تروریستی این است که به مردم عادی و بی‌دفاع شهر حمله می­‌کنند و عملیاشان را روی آنها انجام می­‌دهند.

سردار کرمی گفت: جمهوری اسلامی به قدری قدرتمند و قوی است که نه فقط گروه­‌های تروریستی بلکه آمریکا و امثال آن هیچ غلطی نمی­‌توانند کنند.

وی با اشاره به سوابق درخشان سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در پاسدارای از انقلاب از بدو تشکیلش اوج قدرت، پاسداری، شایستگی و لیاقتش را نسبت به انقلاب و کشور نشان داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.