ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26181
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۳
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم یادواره شهدای پایگاهی در دهستان قروچای دهگلان برگزار شد

مراسم یادواره شهدای پایگاهی در دهستان قروچای دهگلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، مراسم یادواره شهدای پایگاهی شهید رئوف زندی در روستای آلی پینک حوزه مقاومت بسیج شهید کاظمی قروچای  با حضور مسئول تعلیم وتربیت  ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده حوزه شهید کاظمی، خانواده شهید زندی و مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، مراسم یادواره شهدای پایگاهی شهید رئوف زندی در روستای آلی پینک حوزه مقاومت بسیج شهید کاظمی قروچای  با حضور مسئول تعلیم وتربیت  ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده حوزه شهید کاظمی، خانواده شهید زندی و مردم این روستا در مسجد جامع روستای الی پینک برگزار شد.

 در این مراسم ماموستا حمدی کرمی امام جماعت روستای الی پیینک ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان مقدس ترین ماه برای نزدکی به خدا، ماه عبادت، توبه و استغفار است.

 وی با اشاره به برگزاری یادوراه شهدای دفاع مقدس گفت: کسانی که برای امنیت وآسایش جان را در راه خدا فدا نمودند دارای اجری عظیم نزد پروردگارشان هستند.

در ادامه ماموستا کریم امیری مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان ضمن تسلیت به شهادت رساندن شهدای اخیر در 12 رمضان شهر تهران به دست گروه تکفیر گفت: کسانی که به اسم اسلام دست به قتل عام وکشتار مسلمانان زدند باید بدانند که این حرکت  آنان از دیدگاه اسلام کاملا محکوم است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت: کسانی که برای دفاع از آب و خاک وناموس مردم از جان وهستی خود می گذرند و جان خود را فدا می کنند بدون شک این افراد شهید هستند  وشهدا نزد خداوند دارای اجر و مقام بسیارعظیمی هستند .

 وی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

ماموستا امیری گفت: جایگاه شهید نزد خداوند متعال و در شریعت اسلامی بسیاربالاست است زیرا برای دفاع از همنوع خود دربرابر دشمن و برای حفظ امنیت و آرامش جان خود را فداکرده است.

وی در ادامه گفت: شهیدان انسان های وارسته ای که با شجاعت و دلاورمردی خود، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند و تا آخرین نفس به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون فداکاری آنها است.

ماموستا امیری گفت: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده ونوپا بود دشمنان ایران وانقلاب برای سلطه به این کشور اسلامی جنگی نابرابر را برما تحمیل کردند ورزمندگان غیور با رشادت ودلاوری از همه هستی خود گذشتند ونگذاشتند یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیفتد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر فداکاری و ایثارگری و ایستادگی شهدا و رزمندگان نبود، امروز کشور در این جایگاه قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی‌شد .

 

گفتنی است که بعد از مراسم واقامه نماز مغرب با افطار و شام از روزه داران در مسجد این روستا پذیرایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.