ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26286
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران بهشت است، قدر آن را بدانید/ هدفم مبارزه با اسلام هراسی در دانمارک است

ایران بهشت است، قدر آن را بدانید/ هدفم مبارزه با اسلام هراسی در دانمارک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «بسیج زنان کشور»؛ در مراسم تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون و در راستای ترسیم الگوی سوم، سمیرا خادم از کشور دانمارک، به سخنرانی پرداخت. سمیرا خادم که پیش از مشرف شدن به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «بسیج زنان کشور»؛ در مراسم تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون و در راستای ترسیم الگوی سوم، سمیرا خادم از کشور دانمارک، به سخنرانی پرداخت.

سمیرا خادم که پیش از مشرف شدن به دین اسلام نامش «لنه میته سن» بود زنی از کشور دانمارک و از خانواده ای مسیحی پروتستان بود که در آشنایی با دختر دوستش با اسلام آشنا شد و بعد با مرد مسلمانی ازدواج کرد که به گفته خودش تمام مسیر زندگی‌اش عوض شد. خادم از زنان فعال و پیشرو در فعالیت‌های اسلامی است که تا کنون 30 جلد کتاب از جمله حقوق زن در اسلام، نیمی از قرآن، چهارده معصوم و احکام نماز را به زبان دانمارکی ترجمه کرده است که برخی از این کتاب ها را نیز به مجمع جهانی اهل بیت هدیه کرد.

سمیرا خادم با اشاره به اینکه قریب به 18 سال است به دین اسلام مشرف شده، گفت: من بعد از مسلمان شدن در کشوری که اصلا اسلام را دوست ندارند، بهترین زندگی را از خدا گرفتم، مردم دانمارک از اسلام می ترسند و بعد از مسلمان شدن من، کل خانواده ام قطع ارتباط کردند اما تشرفم به اسلام باعث شد که خدا را در زندگی ام حس کنم.

وی افزود: امروز عاشق اسلام هستم و واقعا اولین بار پس از تشرف به اسلام خیلی از برخوردها می ترسیدم اما زمانی که از اتاق بیرون آمدم خدا به من کمک کرد، سرم را بلند کردم، لبخند زدم و احساس کردم که از زندان آزاد شده ام و خیلی خوشحال شدم.

خادم ادامه داد: من عاشق حضرت زهرا (س) هستم و در شب شهادت ایشان مسلمان شدم و چون اصلا نمی خواستم مسلمان شوم، معتقدم که خدا من را انتخاب کرد و اکنون وظیفه دارم که دینم را حفظ کنم؛ همه شیعیان باید هرجا هستند در این مسیر تلاش کنند و اینگونه به تکریم دین اسلام و مذهب شیعه بپردازند.

این مترجم دانمارکی با اشاره به 30 جلد کتابی که از زبان فارسی به دانمارکی ترجمه کرده است، افزود: من از این طریق سعی کردم که خدمتی به اسلام انجام بدهم، در بعضی مواقع در مورد زندگی امام حسین(ع) برای مردم کشورم صحبت می کنم و در زمانی که یک دانمارکی کاریکاتور پیامبر اسلام را کشید، من موضع گیری های مشخصی داشتم و به سخنرانی و روشنگری پرداختم.

وی ادامه داد: در حال حاضر من خادم امام رضا(ع) هستم و به نظرم خود امام این را برای من انتخاب کرده و موهبتی الهی است و از شما می خواهم که در مسیر اثبات حقانیت اسلام، دل هایمان را پاک کنیم و با اعتقاد به اینکه اسلام نعمت بزرگی است که خدا به ما عطا فرموده احساس قدرت کنیم و قدر این نعمت را بدانیم.

خادم تاکید کرد: ما قوی هستیم و اعتقاد داریم که دشمنان نمی توانند کاری برای اسلام زدایی انجام بدهند؛ شما خواهران و برادران دینی من هستید که به شما عرض می کنم که ایران بهشت است، قدر آن را بدانید و بدانید که مردم این کشور بیش از مردم کل دنیا امتحان می شوند، پس به فکر کمک به بقیه باشید و مراقبت کنید که آرمان های اسلام از دست نرود.

وی در پایان نیز گفت: چشم هایتان را باز کنید و قدر نعمت اسلام را در کشور ایران بدانید، شما چیزی کم ندارید و در این لحظات نزدیک به افطار من از خدا می خواهم هر خواسته ای که دارید به شما عطا کند.

در این مراسم مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور و فاطمه فاطمی از نخبگان کشور افغانستان نیز به سخنرانی پرداختند و اجرای مولودی خوانی میلاد امام حسن(ع)، سرود توسط نونهالان خانواده های مدافع حرم افغان و برپایی ضیافت افطاری برای 200 خانواده از شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون، در تالار ارغوان شهر ری به پایان رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.