ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26447
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

درخواست یک شهید از خانواده اش قبل از شهادت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، محمد قدیرزاده سال در خانواده‌ای مذهبی و زحمتکش دیده به جهان گشود.پدرش کارگر اداره برق بود و با مشقت و زحمت زیادی او را پرورش داد و او را تا دوره راهنمایی به تحصیل فرستاد.محمد به شرکت در جلسات مذهبی، نماز جمعه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، محمد قدیرزاده سال در خانواده‌ای مذهبی و زحمتکش دیده به جهان گشود.
پدرش کارگر اداره برق بود و با مشقت و زحمت زیادی او را پرورش داد و او را تا دوره راهنمایی به تحصیل فرستاد.
محمد به شرکت در جلسات مذهبی، نماز جمعه و بسیج خیلی اهمیت می‌داد و فردی بسیار آرام و ساکت بود.
با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تصمیم به حضور در مناطق عملیاتی نبرد نمود و پس از گذراندن دوره آموزشی ، عازم جبهه شد . او قبل از شهادت در یکی از جبهه‌ها از ناحیه پهلوی چپ مجروح شد.
محمد در عملیات کربلای4 شرکت کرد و پس از آن در عملیات کربلای 5 در شلمچه هم حضور داشت . قبل از این که وارد عملیات شود و به شهادت برسد ، از این که یقین داشت و به زبان هم می‌آورد که شهید می‌شود، طی نامه‌ای درخواست کرد ، عکس فرزند چند ماهه‌اش را با نامه به جبهه بفرستند تا با عکسش دیداری تازه کند .
آری ،هرچند که علاقه به زن و فرزند داشت ولی ارادتش به مولای شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر هر چیزی ترجیح داشت و به او اقتدا کرد و در راه آرمان‌های مقدّسش به شهادت رسید. 
فرازی از وصیت نامه شهید محمد قدیرزاده
زمان پیروزی اسلام در برابر کفر ستمگر و جنایتکاران نزدیک می‌باشد و ما هم  آماده‌ایم تا با دیگر همرزمان در میادین نبرد حق علیه باطل به جنگ بپردازیم.
 پدرم، سختی‌هایی که در طول زندگی متحمل شده‌اید ، همه را می‌دانم . خدا به شما اجر عنایت کند .مادر عزیزم ، این را بدان که بهشت زیر پای مادران است . سختی‌هایی که در طول بچگی برایم متحمل شده‌اید تا من به این سن رسیده‌ام را می‌دانم و شما باعث شدید تا به این سن رسیده‌ام و از شما می‌خواهم در صورت شهادتم با بردباری و استقامت الگویی برای دیگر مادران شهدا باشید.
 همسر گرامی‌ام ، با این که مدت کمی است که زندگی مشترک را آغاز کرده‌ایم و نتیجه این زندگی یک فرزند است ، تنها آرزوی قبلی من از شما این است که راه پدر را به او بشناسانید و به او بگویید که در راه اسلام و خدا شهید شد.
 از امت شهیدپرور می‌خواهم که در پشت جبهه در صحنه باشند و به رهنمودهای امام گوش فرا دهند و از هیچ کوششی دریغ نورزند و این را بدانید که ما جان خود را که عزیزترین گوهرها می‌باشد ، در راه دین فدا کردیم و از شما می‌خواهیم که همواره در صحنه باشید و اجازه ندهید که افراد ناباب و منافق در صفوف شما رخنه کنند و اتحاد و یکپارچگی  شما را از هم جدا کنند.
فکر مال دنیا نباشید که زیاد از حد آن انسان را به تباهی می‌کشاند . فرزندان خود را با احکام نورانی قرآن آشنا کنید و معتقد به ولایت فقیه و رهرو شهیدان اسلام تربیت کنید.
 روحش شاد و یادش گرامی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.