ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26466
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادی ۵۰۰ اسیر عراقی در موصل

آزادی ۵۰۰ اسیر عراقی در موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر منابع رسانه ایی عراقی، گزارش دادند با پیشروی نیروهای ارتش این کشور در موصل و نزدیک شدن به آزادی کامل این شهر ۵۰۰ اسیر عراقی از چنگال داعش آزاد شده اند. بر اساس این خبر این اسرا در یک زندان زیرزمینی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر منابع رسانه ایی عراقی، گزارش دادند با پیشروی نیروهای ارتش این کشور در موصل و نزدیک شدن به آزادی کامل این شهر ۵۰۰ اسیر عراقی از چنگال داعش آزاد شده اند.

بر اساس این خبر این اسرا در یک زندان زیرزمینی در زیر بیمارستان الجمهوری در بخش غربی موصل گرفتار شده و از کوچکترین امکانات بهداشتی و ملزومات زندگی محروم بوده اند.

رسانه های عراق گزارش دادند که شمار زیادی از این اسرا به بیماری پوستی جرب (گال) نیز مبتلا شده اند که به دلیل شرایط بد بهداشتی به دیگر اسرا نیز سرایت کرده است.

پیشتر پایگاه خبری بغداد پست، به نقل از منابع آگاه از وجود زندان داعش در زیر بیمارستان الجمهوری در موصل خبر داده بود که شمار زیادی از شهروندان عراقی و نیروهای امنیتی در آن به اسارت گرفته شده اند. بر اساس این خبر ابراهیم النایف المهیری شیخ قبیله الجبور عراق نیز در میان اسرایی است که در این زندان نگهداری می شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.