ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26494
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله مکارم شیرازی:نفرت ملت ایران نسبت به آمریکا، از هر زمانی بیشتر است

آیت الله مکارم شیرازی:نفرت ملت ایران نسبت به آمریکا، از هر زمانی بیشتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، وی بامداد چهارشنبه در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) قم، اظهارداشت: حادثه تلخی برای کشور ما واقع شد، و17 تن از افراد بیگناه شهید وحدود 50 تن نیز مجروح شدند. کشورهای مختلف تسلیت گفتند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، وی بامداد چهارشنبه در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) قم، اظهارداشت: حادثه تلخی برای کشور ما واقع شد، و17 تن از افراد بیگناه شهید وحدود 50 تن نیز مجروح شدند. کشورهای مختلف تسلیت گفتند اما وقتی وجدان از کار بیفتد ببینید چه می شود،! عده ای از دولتمردان آمریکا گفتند حادثه مثبتی واقع شده و اظهار خوشحالی کردند.
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: بیچاره ها، فرصت خوبی پیدا شده بود تسلیت بگویید و نفرت ها را کم کنید، با این حرف تان در تمام کشور نفرت پاشیدید، الان نفرتی که مردم ایران نسبت به این ها دارند از هر زمانی بیشتر است.
وی افزود: این ملت ،شهید و مجروح می دهد، آن وقت شما می گویید حادثه مثبتی بوده، ما خوشحال هستیم و از این حوادث استقبال می کنیم، آیا کسی که یک مقدار وجدان داشته باشد چنین حرفی می زند؟ کدام عقل قضاوت می کند که انسان این قدر نفرت برای خودش خریداری نماید؟
چهارشنبه هفته گذشته در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.