ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26534
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۶
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
تأثیر استراتژیک پاک‌سازی مسیر دمشق- بغداد چه خواهد بود؟

تأثیر استراتژیک پاک‌سازی مسیر دمشق- بغداد چه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله در آخرین تحولات میدانی نبرد با تکفیری‌های داعش توانستند چندین پایگاه دیگر در شمال شرق مرز التنف، موقعیتی که در آن نیروهای آمریکایی، شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه را آموزش می‌دهند، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله در آخرین تحولات میدانی نبرد با تکفیری‌های داعش توانستند چندین پایگاه دیگر در شمال شرق مرز التنف، موقعیتی که در آن نیروهای آمریکایی، شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه را آموزش می‌دهند، برپا کنند. پایگاه خبری المصدر نیوز لبنان در تحلیل این خبر می‌نویسد: چنین دستاوردی منجر به کوتاه شدن دست نیروهای ارتش آزاد سوریه تحت حمایت آمریکا از منطقه و همچنین قطع ارتباط تروریست‌های داعش با مرزهای اردن می‌شود.

 

اکنون با پیشروی‌های نیروهای مقاومت و ارتش سوریه، تروریست‌های تکفیری در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند و تلفات گسترده‌ای در میدان‌های نبرد داده‌اند. کارشناسان بر این باورند که سوریه با تحت کنترل قرار دادن کامل اوضاع می‌تواند به زودی مسیر زمینی میان دمشق و بغداد را باز کند. در صورت وقوع چنین عملی، روابط تجاری میان عراق و سوریه تقویت و در نتیجه اقتصاد سوریه که در رکود به سر می‌برد می‌تواند بازیابی شود.

 

طبق آخرین اخبار میدانی این پایگاه خبری، نیروهای ارتش آزاد سوریه که آمریکا مدعی است برای مقابله با داعش آموزش دیده‌اند، جلوی ارتش سوریه صف کشیده‌اند و تجهیزات سنگین جنگی از جمله تانک‌های تی-90 به این منطقه فرستاده‌اند.

 

از طرف دیگر اما عملیات هجومی ارتش سوریه به تروریست‌ها در منطقه درعا در حال آغاز است. این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه پیش‌تر پیروزی‌هایی در بخش شرقی درعا به دست آورده‌اند.

 

المصدر نیوز در پایان می‌نویسد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک منبع نظامی در واحد پنجم زرهی ارتش سوریه، نیروهای مقاومت قصد دارند حداقل 50 درصد از کمپ پناهندگی درعا را آزاد سازند و به این طریق منبع اصلی تغذیه گروهک تروریستی هیئت تحریر الشام به منطقه المنیشه را قطع کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.