ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26557
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۷
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام دانشجویان جهادی دانشگاه شریف به منطقه نهبندان خراسان جنوبی

اعزام دانشجویان جهادی دانشگاه شریف به منطقه نهبندان خراسان جنوبی

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهادی دانشگاه شریف تا یک ماه آینده به منطقه نهبندان خراسان جنوبی اعزام می شوند تا هر کاری از دستشان بر میآید برای مردم  مستضعف منطقه انجام دهند.   مجموعه روستاهای شاهکوه که […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان جهادی دانشگاه شریف تا یک ماه آینده به منطقه نهبندان خراسان جنوبی اعزام می شوند تا هر کاری از دستشان بر میآید برای مردم  مستضعف منطقه انجام دهند.

 

مجموعه روستاهای شاهکوه که برخی از آنها امکانات اولیه مانند سرویس بهداشتی و حمام هم ندارند، منتظر اقدامات عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی ، پزشکی و … گروه جهادی شهید وزوایی هستند.

 

علاقمندان می توانند با واریز کمک های نقدی، ضمن حمایت از گروه جهادی شهیدوزوایی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شهید شریف، برای  رفع محرومیت از صاحبان اصلی انقلاب یاری برسانند.

 

خاطرنشان میشود، گروه جهادی شهید وزوایی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از اسفند ماه سال ۹۴ تا به امروز فعالیت خود را از شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی آغاز و ارتباط مستمر خود را با منطقه حفظ کرده است.

 

در این مدت علاوه بر اردوهای چندروزه آموزشی و شناسایی، ۲ اردوی پرجمعیت در بازه های عید و تابستان برگزار شد.

 

گزارش این فعالیت ها را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.