ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26569
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف آمریکایی ضد داعش حقوق بشر را رعایت کند

ائتلاف آمریکایی ضد داعش حقوق بشر را رعایت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، سازمان دیدبان حقوق بشر از ائتلاف آمریکایی و نیروهای تحت حمایت این ائتلاف خواست در جریان انجام عملیات نظامی در سوریه حقوق بشر را رعایت کرده و حفظ جان غیرنظامیان را تضمین کنند. سازمان دیدبان حقوق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، سازمان دیدبان حقوق بشر از ائتلاف آمریکایی و نیروهای تحت حمایت این ائتلاف خواست در جریان انجام عملیات نظامی در سوریه حقوق بشر را رعایت کرده و حفظ جان غیرنظامیان را تضمین کنند.

سازمان دیدبان حقوق بشر همچنین از ائتلاف آمریکایی خواسته در خصوص گزارش های منتشر شده درباره کشته شدن شماری از غیر نظامیان در حملات اخیر این ائتلاف در رقه تحقیقاتی صورت بگیرد. این سازمان در بیانیه ایی که در پایگاه رسمی خود منتشر کرده تأکید کرده است که ائتلاف واشنگتن و نیروهای تحت حمایت این ائتلاف که میگویند با داعش مبارزه می کنند باید تدابیر لازم برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان را اتخاذ کنند و ضمن تحقیق در حملات غیر قانونی که منجر به کشته شدن شهروندان سوری می شد از مشارکت کودکان در جنگ جلوگیری کنند و به حقوق اسرا احترام گذاشته و برای آوارگانی که از مناطق درگیری فرار کرده اند، حمایت کافی عمل بیاید.

«لما فقیه»، مدیر بخش خاورمیانه این سازمان تأکید کرد که اعضای ائتلاف آمریکا باید اثبات کنند که اهمیت حفظ جان صدها هزار غیرنظامی سوری در رقه برای آنها از اهمیت اجرای عملیات در این شهر کمتر نیست.

این سازمان تأکید کرده است که از سال ۲۰۱۴ تا کنون شماری از عملیات های هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش را مورد بررسی قرار داده و افزایش قربانیان غیر نظامی در این حملات دیدبان حقوق بشر را نگران کرده که ممکن است ائتلاف اقدامات لازم برای حمایت از غیر نظامیان را به کار نبسته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.