ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26577
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۹
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت «در امتداد فلق» از روحانی شهید مفقودالاثر مدافع حرم

روایت «در امتداد فلق» از روحانی شهید مفقودالاثر مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق از روابط عمومی شبکه یک،شهید مفقودالاثر حجت الاسلام مجید سلمانیان پیش از شهادت در سوریه با درخواست از سازمان تبلیغات اسلامی برای خدمت بعنوان روحانی مستقر، دورترین مناطق استان فارس را انتخاب کرده بود و در مدت حضورش در این مناطف محروم منشا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق از روابط عمومی شبکه یک،شهید مفقودالاثر حجت الاسلام مجید سلمانیان پیش از شهادت در سوریه با درخواست از سازمان تبلیغات اسلامی برای خدمت بعنوان روحانی مستقر، دورترین مناطق استان فارس را انتخاب کرده بود و در مدت حضورش در این مناطف محروم منشا خدمات مفیدی برای اهالی روستاها بود.

حجت الاسلام شهید مجید سلمانیان اهل استان البرز و از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه بود که در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه به شهدای مدافع حرم پیوست. این مستند به تهیه کنندگی مهران رستمی و کارگردانی مهدی رمضانی امروز چهارشنبه 24 خرداد و مصادف با 19 ماه مبارک رمضان ساعت 17:30 از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت.

مستند در امتداد فلق درباره روحانیونی است که از شهر به روستا مهاجرت کرده اند و با زندگی در کنار مردم روستا، تحولی در زندگی مادی و معنوی آنها بوجود آورده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.