ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26584
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار زندگینامه 36 شهید شهرداری مشهد در کتاب “معبری به سوی بهشت”

انتشار زندگینامه 36 شهید شهرداری مشهد در کتاب “معبری به سوی بهشت”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی اظهار داشت: به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد کتاب «معبری به سوی بهشت» در برگیرنده گوشه‌ای از دریای بیکران فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت، زندگینامه، وصیت‌‎نامه، خاطرات و تصاویری از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی اظهار داشت: به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد کتاب «معبری به سوی بهشت» در برگیرنده گوشه‌ای از دریای بیکران فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت، زندگینامه، وصیت‌‎نامه، خاطرات و تصاویری از مدارک، عکس‌ها و مدارک اعزام به جبهه 36 شهید شهرداری مشهد است که به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کتاب یاد شده در برگیرنده زندگینامه شهدای انقلاب، شهدای سال‌های دفاع مقدس و مدافع حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) است، بیان کرد: در راه تدوین این کتاب با مدد از شهدا توانسته‌ایم ذره‌ای از خاطرات اثربخش و جاودانه شهدا را بر برگ برگ گلبرگ‌های تاریخ بنویسیم. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد با ذکر این آیه مقدس که می‌فرماید: « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون»، عنوان کرد: در این آیه می‌فرماید هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند.

حسامی با بیان اینکه شهدا سنگرهای جبهه را به محراب و معراج الی الله تبدیل کردند، اظهار کرد: وجب به وجب این خاک را شهدا برای ما حفظ و جاده را هموار کرده‌اند. شهیدان جان‌های عزیزشان را که ودیعه الهی بود، در آسمان شهادت به پرواز درآوردند؛ آنان پیش ازشهادت خدایی شده بودند. 

وی افزود: شهدا سیمایشان نور شهادت داشت. دعا داشتند؛ اما، ادعا نداشتند. نیایش داشتند؛ اما، نمایش نداشتند. سیمایشان عطرخلوص و معنویت داشت. حیا داشتند؛ اما، ریا نداشتند. رسم داشتند؛ اما، اسم نداشتند. و ای دریغا که ما عکس شهدا را می‌بینیم و عکس شهدا عمل می‌کنیم. شهدا رفتند که ما بمانیم و از ارزشها پاسداری کنیم. شهدا رفتند تا ما تن به سکوت ندهیم و در مقابل نیرنگ‌ها و پلیدی‌ها بی‌تفاوت نباشیم؛ لذا برآن شدیم تا با استفاده از سبک زندگی شهدا بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران مضجع شریف امام مهربانی‌ها و با روحیه ایثار و مدیریت جهادی قدم برداریم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون کتاب «معبری به سوی بهشت» پرداخت و گفت: متن کتاب به صورت پی.دی.اف و صوتی در قالب دی.وی.دی داخل کتاب طراحی و موجود است.

حسامی بیان کرد: نرم افزار کتاب نیز در قالب نرم‌افزار آندرویدی ویژه گوشی‌های موبایلی طراحی شده و در قالب فایل کیو.آر بر روی جلد قرار گرفته است. بدین ترتیب که مشتاقان کتاب می‌توانند فایل صوتی و عکسهای شهدا را با یک بار دانلود نرم افزار دریافت کنند.

وی ادامه داد: تمام محتوای کتاب در قالب فایل‌های صوتی با کیو آرهای تعبیه شده در صفحه‌های مختص هر شهید ارائه شده و افراد می‌توانند با اسکن آنها به صورت آفلاین گوش کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه امکان به اشتراک گذاشتن فایل‌های صوتی در شبکه‌های اجتماعی بین افراد با این نرم افزار فراهم شده است. با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد هماهنگی لازم جهت افزوده شدن محتوای کتاب در دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان صورت گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.