ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26631
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح داعش برای هدف قرار دادن تأسیسات نظامی خارجی در عربستان

طرح داعش برای هدف قرار دادن تأسیسات نظامی خارجی در عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه مکه، عربستان ادعا کرده است که داعش برای حمله به تأسیسات نظامی خارجی در این کشور برنامه ریزی کرده است. بر اساس این خبر دادگاه کیفری شهر ریاض که مسئولیت رسیدگی به جرائم تروریستی را دارد اعلام کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه مکه، عربستان ادعا کرده است که داعش برای حمله به تأسیسات نظامی خارجی در این کشور برنامه ریزی کرده است.

بر اساس این خبر دادگاه کیفری شهر ریاض که مسئولیت رسیدگی به جرائم تروریستی را دارد اعلام کرده بر اساس ادله به دست آمده از یکی از متهمان همکاری با داعش، این گروهک تروریستی به دنبال انجام عملیات علیه تأسیسات نظامی خارجی در عربستان و هدف قرار دادن مقیمان غیر مسلمان این کشور بوده است.

دادگاه کیفری عربستان این فرد را به اتهام بیعت با ابوبکر بغدادی سرکرده داعش و تأیید عملیات های تروریستی در خاک عربستان در شبکه های مجازی به ۱۴ سال زندان و ۱۴ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده است.

بر اساس این خبر این تروریست عربستانی که قصد خروج از عربستان و انتقال به سوریه را داشته در تلفن همراه خود تصاویر پایگاه ها و تأسیسات نظامی مهم خارجی در عربستان را ثبت کرده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.