ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26749
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۲
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
افزیش ۳۲ درصدی سهم ناوگان ریلی در سال۹۶

افزیش ۳۲ درصدی سهم ناوگان ریلی در سال۹۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورفخری، مدیر کل راه آهن هرمزگان در گفتگو با  هرمز با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری گفت:اداره کل راه آهن هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون رشد سه درصدی در زمینه تناژ و افزایش 66 درصدی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورفخری، مدیر کل راه آهن هرمزگان در گفتگو با  هرمز با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری گفت:اداره کل راه آهن هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون رشد سه درصدی در زمینه تناژ و افزایش 66 درصدی در زمینه تعداد واگن را شاهد بوده است.

وی اظهار کرد:در دو ماه نخست سال جاری جابجایی سه میلیون و166 هزار و413تن محمولات اعم از ترانزیت، نفتی و غیرنفتی انجام گرفته که این امربوسیله 49هزار و 620دستگاه واگن محقق شده است.

پورفخری افزود:امسال باتوسعه خطوط ریلی در محوطه بندری شهید رجایی سهم جابجایی بار  از طریق ناوگان نسبت به جاده 32.5 درصد افزایش یافته است.

مدیر کل راه آهن هرمزگان یادآور شد:در سال جاری در زمینه بارگیری 20هزارو 308دستگاه واگن به میزان یک میلیون و403هزار و 234 تن بارگیری انجام شده که با مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیانگر رشد 20 درصدی است.

وی تصریح کرد: در زمینه تخلیه نیز  29هزار و 312دستگاه واگن به میزان  یک میلیون و763هزار و 179تن تخلیه انجام شده است.

پورفخری یادآور شد:  اهم کالاهای جابجا شده در این مدت مواد معدنی، مس، مازوت، کانتینرباردار و خالی، رول و… بوده است..

وی با بیان اینکه عملکرد راه آهن در زمینه تخلیه و بارگیری کانتینری در سال جاری به 14 هزار و 385 TEU رسیده است،خاطرنشان کرد: در این مدت تن کیلومتر مرزی به یک میلیارد و  130میلیون و 835هزار و 90 تن کیلومتربوده است که 60 درصد از برنامه اعلامی محقق گردیده است .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.