ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26793
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۶
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر تعهد سیاسی برای رفع مشکلات نباشد، نمی‌توان کشور را ساخت

اگر تعهد سیاسی برای رفع مشکلات نباشد، نمی‌توان کشور را ساخت

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وبدا،  سید حسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطاری کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: بخشی از دوران دانشجویی ما در رژیم شاهنشاهی و بخش دیگر […]

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وبدا،  سید حسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطاری کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: بخشی از دوران دانشجویی ما در رژیم شاهنشاهی و بخش دیگر در ابتدای انقلاب اسلامی قرار داشت و عبرت های زیادی برای فضای امروز و به ویژه فضای دانشجویی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در برخی از محیط های دانشجویی، حرکت هایی مانند حرکات اوایل انقلاب اسلامی می بینیم اما کشور هزینه های زیادی کرد تا ما اصلاح و پخته شویم متاسفانه احساس می کنم که همان شرایط و فضا با هزینه های سنگین تر، در حال تکرار شدن است.

 

وزیر بهداشت ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع)، خاطرنشان کرد: از شما می خواهم که در این شب های عزیز حتما برای کشور، دولت، قوه قضاییه، مجلس و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی دعا کنید زیرا در صورتی که صحیح کار کنند و حل مشکلات مردم و دستگیری از نیازمندان در اولویت باشد و تعهد سیاسی خالصانه داشته باشند، کشور ساخته خواهد شد.

 

هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی در کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی حداقل از نظر مادی، مقتدر هستند بنابراین عقل حکم می کند که در منطقه آشوب زده ای مانند خاورمیانه، همه با هم باشیم و وحدت و همدلی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

 

وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر تعهد سیاسی خالصانه برای ساختن کشور و رفع مشکلات مردم و محرومین و مستضعفان به وجود نیاید، نمی توانیم کشور را بسازیم و البته برای ایجاد و حفظ اتحاد، به اخلاق نیاز داریم.

 

هاشمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون وجود اخلاق، هیچ مزیتی به سایر نظام های دنیا ندارد و اگر اخلاق در جامعه وجود داشته باشد و همه به قیامت و روز حساب، اعتقاد داشته باشند و از خدا بترسند، تصمیم ها هم الهی می شود و رنگ و بوی شخصی، جناحی و قبیله ای نخواهد داشت.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فعالین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برگزیدگان این دانشگاه در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، تقدیر شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.