ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26897
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع و وداع با شهید “محمدرضایی” در شهر شال برگزار شد

مراسم تشییع و وداع با شهید “محمدرضایی” در شهر شال برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، پیکر مطهر شهید علی محمدرضایی پس از 31 سال به وطن بازگشته و روز سه‌شنبه مورد استقبال مردم ولایت‌مدار قزوین قرار گرفت. قزوینی‌ها نخستین شب قدر را با عطر و بوی شهید و در جوار امامزاده حسین(ع) سپری کرده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، پیکر مطهر شهید علی محمدرضایی پس از 31 سال به وطن بازگشته و روز سه‌شنبه مورد استقبال مردم ولایت‌مدار قزوین قرار گرفت.

قزوینی‌ها نخستین شب قدر را با عطر و بوی شهید و در جوار امامزاده حسین(ع) سپری کرده و در امامزاده آمنه خاتون(س) با این شهید گرانقدر وداع کردند.

پیکر مطهر شهید محمدرضایی پس از 31 سال روز گذشته پنج‌شنبه 25 خردادماه به زادگاهش شهر شال بازگشته و انتظار مادر این شهید والامقام به سر آمد.

مراسم استقبال با حضور خیل عظیمی از مردم شهر شال برگزار شده و شامگاه پنج‌شنبه مردم شهر شال همزمان با دومین شب قدر و مراسم احیای شب بیست و یکم با شهید علی محمدرضایی وداع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم مراسم تدفین شهید علی محمدرضایی امروز جمعه 26 خردادماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر شال برگزار خواهد شد و پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام پس از 31 سال دوری از وطن به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.