ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26950
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش چشمگیر آمار بازداشت افراد مشکوک به تروریسم در انگلیس

افزایش چشمگیر آمار بازداشت افراد مشکوک به تروریسم در انگلیس

العالم – اروپا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه بی بی سی عربی، “بان فارمر”، نویسنده امور دفاعی در این روزنامه می گوید این آمار از زمان شروع ثبت تعداد بازداشتی ها در سال 2001، به بالاترین میزان رسیده است. سه چهارم از این تعداد کسانی هستند که مشکوک […]

العالم – اروپا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه بی بی سی عربی، “بان فارمر”، نویسنده امور دفاعی در این روزنامه می گوید این آمار از زمان شروع ثبت تعداد بازداشتی ها در سال 2001، به بالاترین میزان رسیده است. سه چهارم از این تعداد کسانی هستند که مشکوک به داشتن ارتباط با تروریسم بین الملل و اغلب از عناصر مرتبط با افراط گرایی اسلامی بوده اند.
“دیلی تلگراف” افزایش این آمار را ناشی از تشدید برخورد با گروه تروریستی داعش به خصوص در عراق و سوریه می داند؛ چرا که در این دو کشور، داعش گسترده ترین مساحت جغرافیایی را زیر سلطه داشت و پیوسته در حال عضوگیری و تشویق هواداران خود برای جذب در این گروه تررویستی بود.
اما در مقابل وزارت کشور انگلیس اعلام کرده است که آمار افراد بازداشت شده در فرودگاه ها و بنادر کاهش چشمگیری داشته است. این امر ناشی از کاهش قابل توجه تعداد کسانی است که مایل به پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق هستند.
208

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.