ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 26992
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است/ برخی سران عربی به حمایت از تکفیری‎ها و داعش می‌پردازند

استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است/ برخی سران عربی به حمایت از تکفیری‎ها و داعش می‌پردازند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت: 26خرداد سال 1344 شهادت جمعی از جوانان مؤمن و انقلابی برای مبارزه با سلطه خارجی بود. وی با بیان اینکه این مبارزان با دستور حسنعلی منصور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت: 26خرداد سال 1344 شهادت جمعی از جوانان مؤمن و انقلابی برای مبارزه با سلطه خارجی بود.

وی با بیان اینکه این مبارزان با دستور حسنعلی منصور اعدام شدند، افزود: شهیدان بخارایی، صفارهرندی نیک‎نژاد و ایمانی اعدام شدند.

خطیب جمعه زنجان 27 خرداد را به عنوان سالروز جهادسازندگی و صدور فرمان امام خمینی(ره) برای محرومیت‎زدائی یادآور شد و گفت: عده‎ای از جوانان در جنگ شهید شده و برخی نیز اسیر و جانباز شدند و عده‎ای از جوانان نیز برای رفع محرومیت وارد میدان شدند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زدودن فقر و محرومیت از روستاها و حرکت به سوی استقلال و خودکفایی کشاورزی از مهمترین اهداف جهادسازندگی است، افزود: 80 درصد محصولات کشاورزی در روستاها تولید می‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به 31 خرداد به عنوان سالروز شهادت دلاور مرد جهان اسلام شهید چمران، ادامه داد: در ابعاد علمی، اخلاقی و جهاد فی‌سبیل‎الله شهید چمران الگوی همه جوانان و اساتید است که این سازمان برای رشد علمی گام‎های بلندی را برداشته است.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به یکم تیر سال 1360 به عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد مقدس از روزی که تاسیس شد انسجام خاصی در خصوص تبلیغات دینی داشت و در شهر و روستاها خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس به عنوان روز اسلام و عزت مسلمین تاکید کرد و گفت: هر سال مردم ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می‎کنند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده است، افزود: امسال راهپیمایی روز قدس دارای حساسیت بیشتری است.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و برخی سران عربی به حمایت از تکفیری‎ها و داعش پرداخته و به دنبال ترویج اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است تا رژیم غاصب صهیونیستی به جنایت‎های خود ادامه دهد که باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، این توطئه‎ها خنثی شده و فریاد مردم به گوش جهانیان برسد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری راهگشا و نقشه راه است، افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مسئولان نظام نقشه راه را بیان کردند.

امام جمعه زنجان اسلام، پیشینه تمدنی و تاریخی ایران و آرمان‏های انقلاب اسلامی را سه پایه تعیین‎کننده هویت ملی و منافع ملی عنوان کرد و گفت: افتخار همه ما باید به اسلامی بودن، ایرانی بودن و انقلابی بودن باشد.

وی با بیان اینکه مرزبندی در برابر دوست و دشمن از تاکیدات مقام معظم رهبری بود، افزود: داشتن بصیرت دینی و سیاسی از دیگر ویژگی‎های فرد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: همه باید به مسئولان کشور کمک کنند، مسئولان نیز باید با رعایت حال مردم، با هم همکاری کنند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخابات قدرت انقلاب و نظام اسلامی را نشان می‎دهد، افزود: نباید کشور را دوقطبی کرد.

وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام نیز گفت: دشمنان برای مهار انقلاب تحریم‎ها را تشدید کردند.

انتهای پیام/ج/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.