ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27017
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم «کاظم ابراهیمی» در اسلامشهر تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم «کاظم ابراهیمی» در اسلامشهر تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پیکر شهید مدافع حرم «کاظم ابراهیمی» پیش از ظهر جمعه و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) از مقابل مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) شهرک امام حسین به سمت مصلی بزرگ اسلامشهر تشییع شد.  شهید ابراهیمی  بیست‌و چهارمین شهید مدافع حرم در اسلامشهر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پیکر شهید مدافع حرم «کاظم ابراهیمی» پیش از ظهر جمعه و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) از مقابل مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) شهرک امام حسین به سمت مصلی بزرگ اسلامشهر تشییع شد.

 شهید ابراهیمی  بیست‌و چهارمین شهید مدافع حرم در اسلامشهر و از رزمندگان لشکر فاطمیون بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به  شهادت رسید.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز میت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم پیروان راستین مولای متقیان، علی(ع) هستند که با فدا کردن جان پاک خود اجازه ندادند دشمنان آل الله ضربه ای به حرم مطهر حضرت زینب(س) بزنند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت خون پاک این شهدا است که در کشور آرامش داریم و در کمال امنیت و آرامش می توانیم مراسم شب قدر را برگزار کنیم.

کنگرلو ترویج فرهنگ شهادت را از مهمترین امور فرهنگی دانست و گفت: شهادت طلبی، بهترین درسی است که حادثه عاشورا به شیعیان داد و تا روز قیامت پیروان واقعی مکتب اهل بیت علهم السلام این خط سرخ را ادامه خواهند داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.