ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27090
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۲۴
  • 377 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ عزاداران «لبیک» در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع بزرگ عزاداران «لبیک» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین(ع) و مدافعان حرم آل‌الله با عنوان «لبیک» و به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) شامگاه جمعه در میدان غدیر کرمانشاه و با حضور علما و روحانیون خانواده شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین(ع) و مدافعان حرم آل‌الله با عنوان «لبیک» و به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) شامگاه جمعه در میدان غدیر کرمانشاه و با حضور علما و روحانیون خانواده شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی برگزار شد.

در این اجتماع هیئات مذهبی و دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیر زنی کرمانشاه نیز  به عزاداری در سوگ مولای متقیان علی(ع) پرداختند.

اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین(ع) و مدافعان حرم آل‌الله، برنامه بسیار وسیعی است که از سال ۸۵ آغاز شده و امسال نیز با عنوان «لبیک» و به اسم شهدای مدافع حرم و شهید شاخص سال «شهید جعفری و در شام شهادت امیرالمومنان علی(ع) برگزار شد.

به گفته دبیر محمد مسلم مقدسی این اجتماع بزرگ، هم‌افزایی هیئات مذهبی کرمانشاه و عمل به منویات رهبری از اهداف برگزاری این اجتماع بود.

وی با اشاره به وقایع تروریستی اخیر رخ داده در تهران گفت: متاسفانه بعد از این حوادث جو بدی برعلیه منطقه کرمانشاه شکل گرفت و هدف ما این بودکه با حضور پرشور و دشمن شکن مردم کرمانشاه در این برنامه خلاف مباحث مطرح شده در مورد استان به اثبات برسد.

مقدسی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در کارهای فرهنگی «آتش به‌اختیار باشید» به لطف خدا یک برنامه و اجتماع وسیعی صورت گرفت و در این برنامه گلریزانی نیز برگزار و پولی جمع‌آوری شد تا زندانیان جرائم غیرعمد و دیه استان آزاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بزرگترین برنامه عزاداری استان است.

دبیر اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین(ع) و مدافعان حرم آل‌الله تصریح کرد: با توجه به وقایع اخیر – که باعث طرح مباحثی نسبت به استان کرمانشاه شده است- این مراسم برگزار شد و مردم حضوری چشمگیر داشتند تا خلاف آن به اثبات برسد.

وی بار دیگر هدف از برگزاری این برنامه را هم افزایی هیئات مذهبی و عمل به منویات رهبری در خصوص هیئات مذهبی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری هیئات مذهبی را ارتش‌های پنهان نظام دانستند و ما نیز با توجه به این فرمایشات باید عملکرد خوبی ارائه دهیم.

دبیر اجتماع بزرگ عموم عزاداران امیرالمومنین(ع) و مدافعان حرم آل‌الله خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک کرمانشاه از تمام اقشار مردم کرمانشاه از شیعه و سنی، تا اصناف و بازاریان و مردم استان دعوت می‌کنیم تا در این اجتماع بزرگ حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از وقایع اخیر فضای بدی در مورد کرمانشاه شکل گرفته که حضور مردم در این اجتماع معرفی خوبی از استان شهید پرور کرمانشاه با شهدای مدافع حرمش بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.