ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27162
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش 100 هزار نفر را گروگان گرفت

داعش 100 هزار نفر را گروگان گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، یک مقام سازمان ملل در امور آوارگان عراق  گفت: عناصر مسلح داعش شهروندان عراقی را در جریان درگیری ها در خارج از موصل به گروگان گرفته و آنها را به اجبار به بخش قدیمی موصل منتقل کردند. وی افزود: تروریست های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، یک مقام سازمان ملل در امور آوارگان عراق  گفت: عناصر مسلح داعش شهروندان عراقی را در جریان درگیری ها در خارج از موصل به گروگان گرفته و آنها را به اجبار به بخش قدیمی موصل منتقل کردند.

وی افزود: تروریست های داعش به هنگام خروج خود از بخش قدیمی موصل گروگان ها را همراه خود خواهند برد و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می شود.
این مقام سازمان ملل عنوان کرد: این شهروندان عراقی از آب، غذا و برق محروم هستند، در شرایط اسف باری به سر می برند و آنها از هر طرف تحت محاصره هستند.
وی ادامه داد: تک تیراندازان داعش به سمت هر کسی که به دنبال خروج از مناطق تحت سلطه آنها باشد، شلیک می کنند و تعداد معدودی که موفق به فرار شده اند در شرایط روحی ناگواری به سر می برند.
عملیات ارتش عراق برای آزادسازی غرب موصل اواسط فوریه گذشته آغاز شد و نیروهای عراقی تاکنون بخش های زیادی از این منطقه را آزاد کرده اند و داعش هم اکنون تنها کنترل یک درصد از شهر موصل را در اختیار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.