ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27194
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
تحریف امام(ره) توسط کسانی صورت می گیرد که انتظارش را نداریم

تحریف امام(ره) توسط کسانی صورت می گیرد که انتظارش را نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی استاد حوزه علمیه در پنجاه و دومین مراسم سالگرد شهدای موتلفه اسلامی(شهیدان امانی، بخارایی، نیک‌نژاد و صفارهرندی) با اشاره به توصیف رهبرانقلاب از شهدای موتلفه اسلامی مبنی براینکه این شهدا «نورالله فی ظلمات‌الارض» بودند اظهار کرد: آنچه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی استاد حوزه علمیه در پنجاه و دومین مراسم سالگرد شهدای موتلفه اسلامی(شهیدان امانی، بخارایی، نیک‌نژاد و صفارهرندی) با اشاره به توصیف رهبرانقلاب از شهدای موتلفه اسلامی مبنی براینکه این شهدا «نورالله فی ظلمات‌الارض» بودند اظهار کرد: آنچه به شهدای موتلفه اسلامی امتیاز می‌دهد، احترام و اعتنایی بود که در اقداماتشان به روحانیت و مرجعیت می‌دادند.

 

وی افزود: آن ها زمانی که تصمیم به اقدام مسلحانه علیه رژیم گرفتند، چون دستشان از ولی فقیه زمانشان یعنی امام خمینی(ره) کوتاه بود، برای کسب مجوز شرعی نزد آیت‌الله میلانی می‌روند و همواره نیز تحت تربیت و اشراف بزرگانی همچون شهید مطهری و شهید بهشتی بودند.

 

حجت‌الاسلام مومنی تاکید کرد: آن ها با خودشان عهد بسته بودند هراقدامی که می‌خواهند انجام دهند، حتما به امضای مرجع تقلید و ولی فقیه برسد تا حرکت‌هایشان موثر واقع شود.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: امروز با کمال تاسف و تاثر، نسل دانش‌آموزان جدید ما اصلا نمی‌دانند شهیدان حاج صادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک‌نژاد و رضا صفارهرندی چه کسانی بوده‌اند اما چرا باید اینگونه باشد؟

 

وی تصریح کرد: ما خودمان می‌توانیم مبانی آموزشی را تدوین کنیم و هیچ نیازی هم به اغیار نداریم، اما افراد بی‌اطلاع از دین و قرآن آنچنان خود را به بیگانه محتاج می‌بینند که اختیار تدوین مبانی آموزشی را هم در اختیار اجنبی می‌گذارند.

 

حجت‌الاسلام مومنی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج صادق امانی، اظهار کرد: این شهید نزدیک به ۶ هزار حدیث و روایت حفظ بود و استاد اخلاق بود. امروز اگر کسی ۴، ۵ هزار حدیث حفظ باشد ادعای اجتهاد می‌کند اما شهید امانی تا زمانی که امضای مرجع تقلید را نمی‌گرفت کاری انجام نمی‌داد.

 

این استاد حوزه علمیه گفت: امروز عده‌ای بدون اینکه مراجع تقلید و ولی فقیه اطلاع داشته باشند و بدون اینکه از مراجع قانونی مجوز بگیرند کارشان را انجام می‌دهند و بعد هم می‌گویند از همه چیز می‌گذریم اما از توطئه ۲۰۳۰ نمی‌گذریم! خدا اگر بخواهد، خوب می‌تواند کسی را مفتضح کند.

 

وی اظهار کرد: در مقطعی که گروه موتلفه اسلامی تصمیم به اعدام انقلابی حسنعلی منصور را گرفت، برخی به شهید حاج صادق امانی گفتند اگر این کار در مسجد انجام بگیرد خطر دستگیری‌اش کم و احتمال موفقیتش زیاد خواهد بود اما شهید امانی قبول نکردند و گفتند مسجد محل امن الهی است، نگذارید مسجد ناامن شود.

 

حجت‌الاسلام مومنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز عده‌ای به برخی آفات از جمله مصلحت‌اندیشی، موقعیت‌اندیشی و منفعت‌طلبی مبتلا هستند و به هرگونه حرکت انقلابی هم انگ افراطی می‌زنند، گفت: ما متاسفانه شاهد این هستیم که تحریف اندیشه‌های امام(ره) توسط کسانی صورت می‌گیرد که اصلا انتظارش را از آن ها نداریم.

 

این استاد سطح عالی حوزه علمیه افزود: به عنوان مثال می‌گویند امام(ره) برای یک طبقه خاص نیست و به همه طبقات تعلق دارد درحالی که این خلاف صریح کلام امام(ره) است زیرا امام(ره) می‌فرمود این انقلاب به مستضعفین، پابرهنگان و کوخ‌نشینان تعلق دارد. امام(ره) در اوایل انقلاب از عده‌ای کلا تبری جستند و فرمودند این‌ها در خط انقلاب و اسلام نیستند.

 

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای اخیرا گفته بودند که امام(ره) در اواخر عمرش از عملکرد خود در قبال بازرگان پشیمان شده بود و می‌گفت من اشتباه کردم؛ این حرف به قطع‌الیقین دروغ است زیرا وصیت نامه امام(ره) چیز دیگری می‌گوید.

 

حجت‌الاسلام مومنی با بیان اینکه طبق آیات قرآن آن هایی که بدنبال تکلیف الهی هستند، لباس حق بر باطل و لباس باطل برحق نمی‌پوشند و هیچگاه از فحش و تمسخر دشمن باکی ندارند، گفت: مگر امیرالمومنین(ع) را به سخره نگرفتند؟ مگر وقتی حضرت زهرا(س) خطبه می‌خواندند کلام او را به سخره نگرفتند؟ یا مگر وقتی حضرت زینب(س) در جمع کوفیان به ایراد سخنرانی پرداخت او را مسخره نمی‌کردند؟

 

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: بنابراین وقتی امروز ولی فقیه سخنرانی می‌کند و عده‌ای نیشخند و پوزخند می‌زنند تعجب نکنید زیرا ما از این اتفاقات در تاریخ زیاد دیده‌ایم. کسانی که امروز در حال پوشاندن لباس حق بر باطل هستند، می‌خواهند چهار صباحی بر سریر قدرت باشند و منافع شان را تامین کنند و اصلا هم به قبر و قیامت نمی‌اندیشند.

 

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه شاهد از بین رفتن «حیا» در برخی افراد هستیم، تاکید کرد: در روایات آمده است که اگر اراده خداوند به هلاکت کسی تعلق بگیرد، در وهله اول حیا را از او می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام مومنی گفت: بی حیایی یعنی کج‌دهنی به ولی خدا و دین خدا، بی حیایی یعنی اینکه کسی پای برگه‌ای که خلاف قرآن است را امضا کند. وقتی حیا از فردی گرفته شود، تبدیل به یک فرد خائن خواهد شد و وقتی که خائن شد دیگر لیاقت امانت و امانتداری را ندارد.

 

این استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه امام(ره) می‌فرمود نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیافتد، خاطرنشان کرد: نااهلان یعنی کسانی که با ادبیات سخیف و سطح پایین صحبت می‌کنند. متاسفانه عده‌ای مدام از اندیشه امام(ره) و قانون دم می‌زنند و خود را نیز از فرزندان امام(ره) می‌دانند، اما مگر امام(ره) نگفت پشتیبان ولایت فقیه باشید؟ پس چرا این فرزندان امام(ره) هیچ پشتیبانی از ولی فقیه نمی‌کنند؟

 

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همواره می‌فرمایند من به اصولگرا و اصلاح‌طلب کاری ندارم اما به مساله فتنه حساس هستم، گفت: در این انتخابات دیدیم کسانی را که رای نیاوردند اما نجابت به خرج دادند و هوچی‌گری هم نکردند، با اینکه نتیجه انتخابات مطلوبشان نبود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.