ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27218
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۰۳
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی مراسم ضیافت الهی در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد + تصاویر

برپایی مراسم ضیافت الهی در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، در حاشیه برپایی مراسم ضیافت الهی در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد اظهار داشت: برپایی سفره‌های ضیافت در ماه مبارک رمضان توسط سازمان بهزیستی، اقدامی در راستای مشارکت اجتماعی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، در حاشیه برپایی مراسم ضیافت الهی در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد اظهار داشت: برپایی سفره‌های ضیافت در ماه مبارک رمضان توسط سازمان بهزیستی، اقدامی در راستای مشارکت اجتماعی معلولان در سطح جامعه می‌باشد.

وی افزود: هدف از برپایی این‌گونه مراسمات، ارتقای مشارکت اجتماعی معلولان و تغییر نگرش نسبت به جامعه و کمک به توانمندسازی این افراد است.

معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: با وجود این که بخشی از محدودیت‌های معلولان مربوط به مسائل جسمی و فیزیکی می‌باشد؛ اما نگرش جامعه به این افراد، محدودیتی بزرگ‌تر است؛ لذا هرچه حضور معلولان در جامعه پررنگ‌تر شود، شاهد شکوفایی و توانمندی این افراد در جامعه هستیم.

اسدی تأکید کرد: با توجه به مشاهده و ارزیابی معلولان ضایعه نخاعی در شهرستان دماوند، خوشبختانه خدمات خوبی از سوی اداره بهزیستی به این افراد ارائه‌شده است و این امر، بیانگر انجام وظیفه دلسوزانه نسبت به معلولان در این شهرستان است.

 

*۲۷ نفر از معلولان شهرستان دماوند دچار ضایعه نخاعی هستند

همچنین حسین بی‌نیاز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در این مراسم اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان دماوند، امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدام به برپایی ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان نموده است، با این تفاوت که سعی ما بر تغییر فضا و دعوت از معلولان ضایعه نخاعی در شهرستان دماوند بوده است.

وی گفت: ما در این مراسم، سه هدف عمده را مدنظر قراردادیم که در درجه اول، معلولان ضایعه نخاعی از منزل خارج شده و با یکدیگر آشنا شوند؛ همچنین مسئولان با این افراد دیدار نموده و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی نمایند و در درجه نهایت، آشنایی مسئولان با چالش‌های معلولان از دیگر اهداف برگزاری این مراسم می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان این‌که تعداد ۲۷ نفر از معلولان این شهرستان دچار ضایعه نخاعی هستند، خاطرنشان کرد:  این نهاد به‌صورت ماهانه اقدام به اعزام گروه‌های سیار به محل زندگی این افراد می‌نماید تا خدمات مورد نظر به آنها ارائه شود.

بی‌نیاز تأکید کرد: در این دیدارها، مسائل و نیازهای معلولان اعم از مسائل بهداشتی، مناسب‌سازی امکانات، مسائل درمانی و به‌ویژه امور آموزشی این افراد موردبررسی قرار می‌گیرد؛ لذا حضور تیم اعزامی در کنار مسئولان در این ضیافت، باعث می‌شود تا نیازها و خواسته‌های این افراد مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

گفتنی است که معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی استان تهران به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند و امام‌جمعه شهر آبسرد، بازدیدی از معلولان ضایعه نخاعی حاضر در این مراسم به عمل‌آورده و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدند.

همچنین در پایان، هدیه‌ای از سوی معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی استان تهران و امام‌جمعه شهر آبسرد به معلولان جسمی و حرکتی شهرستان اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.