ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27277
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
ریسمان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه پاره نخواهد شد/نگاه ایمان می‌تواند محاصره‌های جهانی را هم در هم بشکند

ریسمان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه پاره نخواهد شد/نگاه ایمان می‌تواند محاصره‌های جهانی را هم در هم بشکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مشاوره فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مراسم اولین سالگرد نخستین شهید بسیجی مدافع حرم، شهید حسینعلی پورابراهیمی ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت: اسنادی تاریخی نشان می دهد که مانند امیرالمومنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مشاوره فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مراسم اولین سالگرد نخستین شهید بسیجی مدافع حرم، شهید حسینعلی پورابراهیمی ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت: اسنادی تاریخی نشان می دهد که مانند امیرالمومنین علی(ع) جنگجویی وجود نداشته است و با این وجود، این سوال برای بسیاری به وجود آمده است که چگونه ایشان با این ویژگی مهم جنگاوری سکوت اختیار کردند.

سردار خسرو عروج با اشاره به عملیات تروریستی کافران در زمان امام علی(ع) گفت: امام خمینی (ره) می فرمودند ما دنبال مسیری هستیم که از سینه‌ی رسول الله(ص) و امام علی(ع) بیرون می آید و این همان مسیری است که ما ادعا می کنیم.

وی با اشاره به آیات قران کریم و ویژگی‌های انسانهای بزرگی که در مسیر اسلام حرکت کردند اظهار کرد: بزرگان اسلام اگر انسانهای افتاده را ببینند و اگر کاری از دستاشان بر نیاید محزون می شوند.

عروج با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره شهیدان تأکید کرد: خون شهید تضمین شده است که ضمانتش از جانب خدا و دیه‌ی آن نیز خود خداست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به برخی پیشرفت های روز در ساخت سلاح های جنگی و جنگ های الکترونیک موجود افزود: سلاح هوشمند یعنی عقل انسان، پشت دستگاه عمل می‌کند اما در جبهه‌ی ما بر اثرگزاری در این دستگاهها علاوه بر عقل و شعور انسانی شعور الهی و دینی بود و این نگاه ایمانی است که اثر بخش است و می‌تواند محاصره‌های جهانی را در هم شکند.

سردار عروج به عامل محرک گروههای تکفیری اشاره کرد و گفت: تکفیری‌ها برای تهییج اعضای خود فتواهای متعددی صادر می‌کنند تا با قدرت بتوانند عملیات را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه به تاثیر نگاه الهی و شعور دینی در مقابله با تروریستها افزود: واکنش مردم ایران در حادثه‌ی تروریستی اخیر که باید از آن به عنوان ترقه بازی یاد کرد، دنیا را متعجب کرده است زیرا در دنیا بمبی منفجر می‌شود که همه از ترس فرار می‌کنند اما در ایران نه تنها ترسی وجود ندارد بلکه مردم جمع می‌شوند و نظاره گری می‌کنند.

سردار عروج ادامه داد: اگر به واسطه‌ی خون شهدا نبود ایران از زمان جنگ تا به امروز، هزاران بار زیرو رو شده بود و این شهدا تنها شهید ما نیستتند بلکه آنها آمدند تا بشریت را احیا کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افزود: این نهضت الهی ادامه دار خواهد بود، شاید حوادث و اتفاقات آن را به مو رسانده باشد اما ریسمان این انقلاب پاره نخواهد شد.

وی با تاکید بر تاثیر تشکیل اجتماعات عمومی و مذهبی تصریح کرد: تاثیر فضیلت تجمع گروهی را باید به فضایل خصوصی نیز منتقل کرد. امام خمینی(ره) ۱۰ سال برای کارهای روزمره، از خانه بیرون نمی آمدند زیرا به یاد دوستان و مردمی بودند که در بند زندان محصور بودند. لذا گفتنی است که با یادگیری از معرفت های اخلاقی بزرگان در بعد خصوصی و تاثیر آن در تجمع های گروهی می‌توان با اقتدار محاصره‌ی جهانی را در هم شکست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.