ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27404
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
اسرائیل تلاش می‌کند مقاومت را به تروریسم و داعش ربط دهد/تجاوزهای مکرر اشغالگران به‌دلیل اوضاع فاجعه‌بار جهان عرب

اسرائیل تلاش می‌کند مقاومت را به تروریسم و داعش ربط دهد/تجاوزهای مکرر اشغالگران به‌دلیل اوضاع فاجعه‌بار جهان عرب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی تلاش می‌کند چهره مقاومت را تخریب کرده و آن را به تروریسم و داعش ربط دهد. وی افزود: تجاوز جدید نظامیان صهیونیست به نمازگزاران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی تلاش می‌کند چهره مقاومت را تخریب کرده و آن را به تروریسم و داعش ربط دهد.

وی افزود: تجاوز جدید نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم و دولت نتانیاهو را مسئول این تجاوز می‌دانیم.

صبری گفت که 20 تن از نمازگزاران در پی استشمام گازهای سمی پرتاب شده از سوی نظامیان صهیونیست دچار حالت خفگی شده‌اند.

خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: اوضاع فاجعه‌بار عربی موجب شده است که اشغالگران به‌طور مستمر به قدس و مقدسات تجاوز کنند.

شمار  زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش برده نمازگزاران را در مسجد القبلی به محاصره در آوردند.

شاهدان عینی گفتند که ده‌ها تن از نمازگزاران فلسطینی در پی استشمام گاز فلفل که از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی به‌سمت آنها پرتاب شد، دچار حالت خفگی شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین عمر الکسوانی مدیر مسجدالاقصی را مورد ضرب و شتم قرار داده دو تن از نمازگزاران را بازداشت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.