ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27477
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۲۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
داعشی‌ها چگونه تار و مار می‌شوند؟ بسیج مردمی عراق پیروز جنگ اطلاعاتی + نقشه میدانی  و عکس

داعشی‌ها چگونه تار و مار می‌شوند؟ بسیج مردمی عراق پیروز جنگ اطلاعاتی + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین خبرها از شرق استان صلاح الدین و غرب استان کرکوک عراق حاکیست، تحرکات عناصر تروریستی داعش در حومه جاده بغداد – موصل ادامه دارد. یک منبع میدانی از تلاش داعش برای قطع مسیر بغداد – موصل خبر داد و گفت: چند یگان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین خبرها از شرق استان صلاح الدین و غرب استان کرکوک عراق حاکیست، تحرکات عناصر تروریستی داعش در حومه جاده بغداد – موصل ادامه دارد.

یک منبع میدانی از تلاش داعش برای قطع مسیر بغداد – موصل خبر داد و گفت: چند یگان نظامی برای دفع حملات احتمالی تروریست ها در این محور مستقر شده اند تا اختلالی در عملیات پاکسازی شهر موصل و شمال غرب استان نینوا ایجاد نشود.

از سویی دیگر نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق هم به عملیات های شناسایی خود در شرق استان صلاح الدین و غرب استان کرکوک ادامه می دهند. در جدیدترین عملیات، نیروهای بسیج مردمی موفق شدند به طور مخفیانه به مناطق تحت اشغال داعش در حومه شهر حویجه نفوذ کنند.

در این عملیات، نیروهای اطلاعات بسیج مردمی توانستند ۴ پایگاه و اتاق عملیات تروریست های داعش را در غرب استان کرکوک شناسایی کنند و به سلامت به مناطق تحت کنترل دولت بازگردند.

** برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید**

جنگنده های عراقی نیز پس از دریافت کامل اطلاعات از نیروهای بسیج مردمی در آسمان غرب استان کرکوک به پرواز درآمدند و پایگاه های تروریست ها را به طور کامل منهدم کردند.
 این پایگاه ها در منطقه « العباسی» در حومه شهر الحویجه قرار داشتند.

در عملیات جنگنده های عراقی، ۶۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. بیشتر کشته شدگان ملیت غیرعراقی داشتند؛ نام چند سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش هم در لیست کشته شدگان دیده می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، ۴۰ درصد استان کرکوک از جمله مناطق مرکزی و غربی  در اشغال عناصر تروریستی داعش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.