ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27634
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۵۰
  • 188 بازدید
  • ارسال توسط :
کردها جریانات تروریستی را محکوم و فکر داعش را نمی پذیرند

کردها جریانات تروریستی را محکوم و فکر داعش را نمی پذیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ماموستا اقبال بهمنی شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه‌ ریزی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: روز جهانی قدس روزی است که جهان زنده می شود و همه مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ماموستا اقبال بهمنی شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه‌ ریزی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: روز جهانی قدس روزی است که جهان زنده می شود و همه مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: مسجد الاقصی در زمان خلفای راشیدین به دست مسلمانان افتاد اما چند سالی است که رژیم غاصب صهیونیستی آن را اشغال کرده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند که مردم جهان به ویژه فلسطین در این روز جان تازه ای می گیرند.

ماموستا بهمنی گفت: تعدادی از رهبران حماس در قطر حضور دارند و به واسطه آمریکا و دیگر کشور های عربی این کشور به دلیل حضور آن رهبران تحریم شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه جریانات تروریستی اخیر تهران را محکوم می کنیم، اظهار داشت: اسلام دین میانه رو و اعتدال است و اگر کسی به نام اسلام افراطی گری و ترور انجام دهند از اسلام نیستند و لذا همه روحانیون کردستان این حمله را محکوم می کنند.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه پاوه گفت: هر کردی داعش نیست و اگر کردی هم داعش شد، دیگر کرد نیست و هیچ کرد باشرفی فکر داعش را نمی پذیرد و همه این جریانات را محکوم می کنند.

افراطی گری در کردستان معنای ندارد

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این جلسه آمادگی آموزش و پرورش و دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش برای حضور در این مراسم بزرگ دعوت خواهند شد.

سیدفواد حسینی گفت: حمله موشکی اخیر نیروی هوافضای سپاه به تروریست‌های داعش، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران اقدامی ارزنده از سوی سپاه پاسداران بود و شور و شعف زیادی را در میان مردم ایجاد کرد.

وی افزود: این حمله موشکی که در سالروز روز قدس انجام شد نشان داد که هر زمان که نیرو های ایران به ویژه سپاه اراده کنند جواب دندان شکنی به دشمنان می دهند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به پیام دیگر حمله موشکی ایران اظهار داشت: این حمله در مناطق کرد نشین انجام شد و نشان داد که کرد ها بیش از پیش حامی نظام بوده و حملات اخیر تهران را محکوم می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.