ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27647
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
سیلی موشکی سپاه به داعش لبخند غرور بر لب مادر شهید ترور اسدآبادی جاری کرد

سیلی موشکی سپاه به داعش لبخند غرور بر لب مادر شهید ترور اسدآبادی جاری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ ظهر روز 17 خردادماه امسال بود که با حادثه تروریستی در بهارستان و حرم مطهر امام(ره) نام شهدایی در این حادثه جاودانه شد. در این حادثه تروریستی که یکی دیگر جنایت‌های وحشیانه داعش به سرکردگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ ظهر روز 17 خردادماه امسال بود که با حادثه تروریستی در بهارستان و حرم مطهر امام(ره) نام شهدایی در این حادثه جاودانه شد.

در این حادثه تروریستی که یکی دیگر جنایت‌های وحشیانه داعش به سرکردگی آمریکا بود،  16 نفر در مجلس و یک نفر در حرم امام(ره) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

از تعداد 16 شهید ترور در حادثه تروریستی مجلس دو نفر از استان همدان بودند که یکی از آنان اصالتاً اسدآبادی و دیگری تویسرکانی بود.

شهیدان علی جواد زارع و جواد تیموری از استان همدان دو شهیدی بودند که در این حادثه وحشیانه به دست کوردلان داعشی جان به جان‌آفرین شدند.

شهید بسیجی علی‌جواد زارع یکی از شهدای ترور در 17 خرداد بود که از خطه و دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی برخاسته بود و با ترورش در حادثه تروریستی در مجلس نامش برای همیشه بر تارک جهان اسلام درخشید.

 

این حادثه ننگین داعشی‌ها در تهران با ورود نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نماند و آنان در بیانیه اعلام کرده بودند که«ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.» و همین‌طور هم شد حال که 12 روز از آن حادثه ننگین ‌گذشته با حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، پاسخ این خون‌ها گرفته شد.

در همین راستا با برادر شهید ترور در حادثه مجلس به گفت‌وگو نشستیم.

برادر شهید علی‌جواد زارع حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های داعش در شرق سوریه  سیلی محکم  و پاسخی قاطع به دشمنان دانست و گفت: این حمله موشکی هشداری بود به دشمنان انقلاب اسلامی که ایران در برابر کوچک‌ترین شیطنت همواره پاسخی محکم و شکننده خواهد داشت.

وی به فرمایش رهبر انقلاب اشاره‌ای داشت و افزود: به فرموده رهبر معظم و فرماندهی کل قوا ما سیلی نمی‌خوریم بلکه سیلی می‌زنیم .

برادر شهید علی‌جواد زارع با آفرین گفتن آفرین به صلابت و غیرت سپاه پاسداران به خاطر گرفتن انتقام شهدای ترور، گفت: دیشب وقتی اولین اخبار انتقام موشکی سپاه را شنیدم کمی از غم دلم کاسته شد و لبخندی غرورآفرین بر لبانم جاری گشت.

او ادامه داد: وقتی خبر را به مادر شهید دادم،  دست دعا برای  پاسداران غیور اسلام  انقلاب اسلامی بلند کرد و اولین شبی بود که  خواب به چشمانش آمد.

زارع با بیان اینکه ایران سرزمین شیرانی است که الگوی آنان حضرت ابوالفضل(ع) و آقا سیدالشهدا است، خاطرنشان کرد: این پاسخ علاوه بر پیام‌های خاص خود موجب خوشحالی مردم و خانواده شهدای ترور مجلس شد.

وی گفت: دلاور مردان ایران در بخش دفاع و امنیت ایران چنان فریادش را بر سرخورده باقی‌مانده داعش و تروریست‌های منطقه می‌زند که این‌ها از منطقه حذف و به زباله‌دان تاریخ فرستاده شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.