ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27662
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کسی که داعشی باشد نه اهل سنت است و نه کُرد

کسی که داعشی باشد نه اهل سنت است و نه کُرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، حاج ماموستا "اقبال بهمنی" رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج و از علمای برجسته اهل سنت صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: خداوند در آیه شریفه " سُبْحَانَ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، حاج ماموستا "اقبال بهمنی" رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج و از علمای برجسته اهل سنت صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: خداوند در آیه شریفه " سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ" سوره اسرا مسجد الحرام و مسجد القصی را به یک اندازه مهم عنوان می‌کنند و این مهم را برجسته ساخته‌اند که تولویت این مکان‌های مهم باید در دست مسلمانان باشد.

 

وی اظهار کرد: از زمان فتح بیت المقدس در دوران خلافت حضرت عمر ابن خطاب (رض)، تولویت این مکان مقدس دستخوش تغییرات بسیاری بوده و متاسفانه در سال‌های اخیر کنترل آن به طور کامل در دست مسلمانان نبوده است.

 

این عالم برجسته اهل سنت افزود: حضرت امام خمینی با تعیین جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، روح تازه ای در کالبد مبارزات مسلمانان علیه اسرائیل دمیدند و به واقع روز جهانی قدس، روز احیای اسلام است.

 

ماموستا بهمنی در ادامه با اشاره به حرکت مذبوحانه کشورهای حاشیه خلیج فارس در تحریم قطر، عنوان کرد: عربستان با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل، قطر را که زمانی هم پیمان خودشان بود به واسطه حمایت از حماس و فلسطین تحریم کرده است.

 

رئیس مرکز بزرگ  اسلامی سنندج در ادامه با اشاره به جنایات داعش در روز 12 ماه رمضان در تهران، تصریح کرد: ما اهل سنت کُرد به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که این افراد مسلمان نیستند.

 

وی تاکید کرد: در دکترین اسلام افراطی گری و کشتار وجود ندارد و کسی که داعشی باشد نه اهل سنت است و نه کرد و به ما ربطی ندارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.