ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27712
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
نجات کودکان و زنان از چنگ تروریست‌های داعش توسط نیروهای عراقی/فیلم

نجات کودکان و زنان از چنگ تروریست‌های داعش توسط نیروهای عراقی/فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ نیروهای بسیج مردمی عراق مستقر در محور غربی استان نینوا موفق شدند یک زن و سه کودک آن را از چنگ عناصر تروریستی داعش نجات دهند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، تروریست‌های داعش قصد داشتند از کودکان به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هنرما؛ نیروهای بسیج مردمی عراق مستقر در محور غربی استان نینوا موفق شدند یک زن و سه کودک آن را از چنگ عناصر تروریستی داعش نجات دهند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تروریست‌های داعش قصد داشتند از کودکان به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای عراقی در منطقه استفاده کنند.

نیروهای عراقی موفق شده‌اند طی 6 ماه گذشته از آغاز عملیات پاک‌سازی 

گروه تروریستی داعش در مناطق تحت اشغال خود برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی از اهالی منطقه به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای عراقی استفاده می‌کنند.

بر اساس منابع میدانی نزدیک به 100 هزار شهروند موصلی همچنان در مناطق تحت اشغال داعش در شهر حضور دارند و تروریست‌های داعش اجازه خروج آن‌ها را از مناطق نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از صاحب نیوز، تروریست‌های داعش طی چند روز گذشته از عملیات نیروهای عراقی در بخش غربی شهر موصل، ده‌ها شهروند موصلی را که قصد فرار از مناطق را داشتند اعدام کرده است.

نیروهای عراقی طی چهار ماه گذشته موفق به پاکسازی 99 درصد از محله های بخش غربی شهر موصل کرده است و صده ها تروریست داعش را کشته و زخمی کرده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.