ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27735
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

جوانان کشورهای اسلامی تشنه شنیدن معارف اسلام ناب هستند

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: من معتقدم که عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای مشهد و برای جایی که مضجع نورانی امام هشتم(ع) است، امتیاز محسوب نمی‌شود.وی با بیان اینکه نام مقدس حضرت رضا(ع) بر سر هر کشور، شهر […]

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: من معتقدم که عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای مشهد و برای جایی که مضجع نورانی امام هشتم(ع) است، امتیاز محسوب نمی‌شود.
وی با بیان اینکه نام مقدس حضرت رضا(ع) بر سر هر کشور، شهر و  مجموعه‌ای باشد، موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود، ابراز کرد: اما در نهایت ما باید از انتخاب شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام استفاده کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه  از این فرصت باید برای نیل به اهداف مشترک فرهنگی و تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت استفاده کنیم، عنوان کرد: امروز دنیا به خصوص جوانان کشورهای مختلف در خارج و اروپا تشنه شنیدن معارف اسلام ناب و تعالیم عصمت و طهارت(ع) هستند.
وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که چگونه جوامع اسلامی و غیر اسلامی از هر نوع تحرک افراطی‌گری و تکفیری در لباس داعش و القاعده متنفر و منزجر هستند و چگونه این افراد موجب خشم بشریت را فراهم می‌آورند که این حرکت برخواسته از نگاه افراط‌گرایانه است.
معاون تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: متأسفانه تروریست‌های داعش خود را به اسلام منتصب می‌کنند، اما دنیا باید بداند اسلامی نابی که امام خمینی(ره) از آن نام بردند، با رفتار داعش کاملا تفاوت دارد.
وی گفت: در سالی که مشهد نام پایتخت معنوی ایران را با خود به همراه دارد، باید تا می‌توانیم در راستای تبیین، توسعه و نشر معارف اصیل اسلامی گام برداریم و در این راستا آستان قدس رضوی از تمام توان خود برای این موضوع استفاده می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه مشهد از لحاظ تاریخی، هنری و معماری شاید مزیتی بر دیگر شهرهای جمهوری اسلامی تبریز، اصفهان و … نداشته باشد اما وجود حرم رضوی فرصتی برای بیان محاسن کلمات اهل‌بیت(ع) و نرم کردن قلوب است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.