ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27790
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۴۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه اهل سنت اسدیه:پاسخ سپاه به گروهک داعش بجا و سنجیده بود

امام جمعه اهل سنت اسدیه:پاسخ سپاه به گروهک داعش بجا و سنجیده بود

مولوی سید احمد عبدالهی سه شنبه شب در نشست مشترک علمای شیعه و سنی خراسان جنوبی در اسدیه ، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصور نکنند که تهدید و تجاوز به این کشور بی پاسخ می ماند.وی با بیان اینکه امنیت حق تمام مسلمانان و بشریت است، گفت: براساس دستور قرآن کسی که امنیت جامعه […]

مولوی سید احمد عبدالهی سه شنبه شب در نشست مشترک علمای شیعه و سنی خراسان جنوبی در اسدیه ، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصور نکنند که تهدید و تجاوز به این کشور بی پاسخ می ماند.
وی با بیان اینکه امنیت حق تمام مسلمانان و بشریت است، گفت: براساس دستور قرآن کسی که امنیت جامعه را به خطر می اندازد، اسلام با آن بدترین برخورد را می کند.
وی اضافه کرد: امنیت از جمله نعمت هایی است که کمتر قدر آن را می دانیم، باید به خاطر وجود نعمت امنیت در کشور عزیزمان خداوند متعال را شاکر باشیم.
وی با دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور گسترده در روز جهانی قدس، افزود: هم اکنون نزدیک به 69 سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسراییل به دست دولت انگلیس می گذرد، در این زمان یک گروه 2 درصدی، گروه 98 درصدی را زیر سیطره خود گرفتند.
وی با تاکید به اینکه باید تمام مسلمانان عاقلانه و هوشمندانه به میدان آیند و با شکوه تر از سال های قبل در راه پیمایی روز قدس شرکت کنند، اضافه کرد: نباید بگذاریم موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، چرا که بیت المقدس قبله اول مسلمانان است.
وی گفت: امروز قبله اول مسلمانان در دست کفار است که نباید ما مسلمانان نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.
وی بیان کرد: مسلمانان باید نسبت کمک خواهی مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشد و نسبت به این مسائل با غیرت برخورد کنند.

**مسلمانان تمام توان خود را برای عزت اسلام به کار گیرند
به گفته وی امروز کمترین اقدام مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور در راه پیمایی روز قدس است تا مردم آنان احساس تنهایی نکنند و بدانند که مسلمانان در تمام شرایط در کنار آنها هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه باید تمام مسلمانان تلاش خود را برای عزت و سربلندی اسلام ناب محمدی به کارگیرند، اضافه کرد: به جز ایران اسلامی که نقطه و کانون امنی در خاورمیانه است تمام کشورهای مسلمان منطقه ناامنی وجود دارد.
وی بیان کرد: تمام کشتارها و صدمات در دنیای اسلام توسط مسلمان علیه مسلمان است که این برنامه توسط استکبار جهانی طراحی شد.
وی اضافه کرد: در دو هفته گذشته شاهد چند حمله انتحاری در کابل بودیم که در این حملات 500 نفر بی گناه کشته شدند،آیا تروریست ها پرسیدند که این افراد شیعه و سنی یا نظامی و غیر نظامی هستند؟
وی با بیان اینکه حملات تروریستی در جهان اسلام تلخ و ناگوار است، بیان کرد: باید حاکمان مسلمانان بدانند که آتش برافروخته شدن توسط استکبارجهانی دامن مسلمانان را خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: ما علمای شیعه و سنی تمام حملات تروریستی در جهان اسلام و مردم مظلوم دنیا را محکوم می کنیم.
وی یادآور شد: در این ایام ماه مبارک رمضان که ما در ایران اسلامی با امنیت کامل اعمال عبادی خود را انجام می دهیم در برخی از کشور ها، مسلمانان به خاک و خون کشیده می شوند، باید برای پیروزی مسلمانان دعا کنیم و تمام تلاش خود را برای عزت و سربلندی اسلام بکار گیریم.
یکشنبه هفته جاری در عملیات موشکی سپاه پاسداران مواضع داعش در دیرالزور سوریه هدف قرار گرفت، تلفات سنگینی به این گروهک وارد شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.