ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27861
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 314 بازدید
  • ارسال توسط :

آغاز ثبت‌ نام دوره‌های قرآنی ترم تابستان مؤسسه جامعة‌الثقلین

تهمینه احمدی، مسئول واحد خواهران جامعة‌الثقلین اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مؤسسه قرآن و عترت جامعة‌الثقلین شهید بابایی به منظور تکمیل دوره‌های قرآنی برای ترم تابستان، از علاقه‌مندان ثبت‌ نام می‌کند. وی ادامه داد: این مرکز در طول سال برنامه‌های متنوعی را در راستای تربیت قرآن‌آموزان در رشته‌های […]

تهمینه احمدی، مسئول واحد خواهران جامعة‌الثقلین اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مؤسسه قرآن و عترت جامعة‌الثقلین شهید بابایی به منظور تکمیل دوره‌های قرآنی برای ترم تابستان، از علاقه‌مندان ثبت‌ نام می‌کند.

وی ادامه داد: این مرکز در طول سال برنامه‌های متنوعی را در راستای تربیت قرآن‌آموزان در رشته‌های مختلف برگزار کرده است که در طول تابستان نیز رشته‌های قرآنی را برگزار می‌کند.

احمدی بیان کرد: رشته‌هایی که در تابستان برپا می‌شود شامل تثبیت حفظ برای حافظان کل، طب سنتی، همسرداری، حفظ چهارساله، حفظ آزاد، خلاقیت، مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، رشته حفظ و روخوانی ویژه شکوفه‌ها و غیره است که در روزهای زوج و فرد برپا می‌شود.

مسئول واحد خواهران گفت: ثبت‌ نام این دوره برای علاقه‌مندان آغاز شده است و تا به حد نصاب رسیدن تعداد ادامه دارد و آغاز دوره‌ها نیز در تابستان است که جهت اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره 34220170 و 34220190 تماس حاصل کرد و یا به نشانی اراک، خیابان هفت تیر(سه راه ارامنه)، انتهای کوچه شکرایی مراجعه کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.