ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27912
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشگاه، حوزه و آموزش و پرورش به تحول نیاز دارند

دانشگاه، حوزه و آموزش و پرورش به تحول نیاز دارند

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور شب گذشته در همایش شهید چمران که در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد، توسط سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی برگزار شد، با یادآوری […]

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور شب گذشته در همایش شهید چمران که در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد، توسط سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی برگزار شد، با یادآوری این نکته که خاک آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه باید عوض شود، گفت: در حال حاضر بسیاری از فارغ التحصیلان کشور فلج هستند و مهارت ندارند.

 

وی افزود: یک میلیون نفر از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند که بیکار هستند، رئیس جمهور قول اشتغال به جوانان می‌دهد؛ اما نمی تواند اشتغال ایجاد کند، نه اینکه نخواهد، بلکه توان این کار را ندارد.

 

این مفسر قرآن در انتقاد از طرح تحول در آموزش کشور، تصریح کرد: این طرح تحول یک تحقیق و پژوهش است، امروز کشور به مرد تحول نیاز دارد، نه به طرح تحول، شهید چمران مرد تحول بود.

 

قرائتی با اشاره به این موضوع که افرادی که مدرک دیپلم دارند، مهارت و هنری دارند، گفت: زمانی که افراد جامعه هنر و مهارت نداشته باشند بیکاری و بی پولی شکل می‌گیرد و ازدواج نیز به تاخیر می افتد در نتیجه یک عده یه سمت فساد و اعتیاد کشیده و برخی نیز به نظام بدبین می‌شوند.

 

وی با بیان  این مطلب که باید مهارت های مفید را یاد بگیریم، گفت: ایران در بسیاری از مهارت ها از دنیا جلو است که مهارت موشکی یکی از این مهارت هاست که چند شب قبل کار خودش را نشان داد.

 

این مفسر قرآن خاطرنشان کرد: کشور به ۱۰۰طلبه مثل نواب صفوی و ۱۰۰ رجایی و شهید چمران نیاز دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.