ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27931
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
مولوی شهنوازی: دلاورمردان سپاه با حمله موشکی پاسخ خوبی به گستاخی تروریست‌ها دادند

مولوی شهنوازی: دلاورمردان سپاه با حمله موشکی پاسخ خوبی به گستاخی تروریست‌ها دادند

مولوی عبدالرشید شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه، اظهار داشت: این سیلی محکم به داعش طبق دستور رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مرهون رهبری مقتدرانه و بیانات گوهربار و مدبرانه آیت‌الله خامنه‌ای است و بی‌شک […]

مولوی عبدالرشید شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه، اظهار داشت: این سیلی محکم به داعش طبق دستور رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مرهون رهبری مقتدرانه و بیانات گوهربار و مدبرانه آیت‌الله خامنه‌ای است و بی‌شک این اقدامات باعظمت و باصلابت تا خشکاندن و نابودی کامل ترویست‌های از خدا بی‌خبر و ملعون ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت مسجد "طوبی" شهرستان خاش تصریح کرد: دلاورمردان و نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل تجاوزهای تروریست‌ها پاسخ خوبی دادند و گستاخی‌ها و زیاده‌خواهی آنان را با عظمت، اقتدار و صلابت جواب دادند و مشت محکمی بر آنها زدند.

وی با تقدیر از عملکرد مقتدرانه سپاه در راستای پرتاب موشک به دیرالزور، گفت: این اقدام سپاه در حقیقت هشدار و تلنگری نرم و پیامی روشن برای استکبار جهانی و ایادی آنان بود و آنها باید بدانند نیروهای مسلح هرگز اجازه تجاوز به این آب و خاک را به دشمنان نخواهند داد.

مولوی شهنوازی افزود: مردم ایران اسلامی با یکدیگر وحدت و اتحاد دارند و همه با هر زبان، قومیت و مذهب مانند ید واحده‌ای پیرو خط رهبر انقلاب هستند و مقابل دشمنان ایستاده‌اند و پاسخ دندان‌شکنی به آنان می‌دهند.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه دشمنان کور خوانده‌اند اگر تصور کنند که می‌توانند در ایران رخنه و خللی وارد کنند، گفت: اقدامات تروریستی دشمنان نه تنها موجب شکاف قومی و مذهبی در ایران نشد، بلکه سبب شد که ملت ایران مانند همیشه نقشه شوم آنان را خنثی کرده و با وحدت خود مشت محکمی بر دهان آنان بزنند.

وی با بیان اینکه پرتاب موشک از کردستان و کرمانشاه اقدامی به جا و شایسته بود، افزود: این اقدام ارزشمند نشان داد که با وجود تعدد مذهب و قوم در ایران اسلامی، وحدت، اتحاد و برادری حرف نخست را می‌زند و هیچکس نمی‌تواند این وحدت را از بین ببرد.

معاون مدرسه دینی "دارالهدی" شهرستان خاش اظهار داشت: طبق فرمایش گوهربار رهبر معظم انقلاب، این حمله موشکی مانند سیلی محکمی بر دهان جنایتکاران گروهک ترویستی داعش بود که گستاخانه به به ساختمان اداری مجلس و حرم امام(ره) حمله کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.