ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27962
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۱۰
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
کودکان 7 تا 16 ساله، تک تیراندازان گروه تروریستی مائوته

کودکان 7 تا 16 ساله، تک تیراندازان گروه تروریستی مائوته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه ‘ای.بی.اس- سی.بی.ان’ فیلیپین روز پنجشنبه اعلام کرد گروه تروریستی مائوته از کودکان در رده سنی هفت تا 16 سال برای جنگ مقابل نیروهای نظامی دولتی در شهر ‘مراوی’ استفاده می کند.براساس این گزارش، تعداد این کودکان بین 50 تا 100 نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای شبکه ‘ای.بی.اس- سی.بی.ان’ فیلیپین روز پنجشنبه اعلام کرد گروه تروریستی مائوته از کودکان در رده سنی هفت تا 16 سال برای جنگ مقابل نیروهای نظامی دولتی در شهر ‘مراوی’ استفاده می کند.
براساس این گزارش، تعداد این کودکان بین 50 تا 100 نفر است که بیشتر آنها را کودکانی تشکیل می دهند که والدین خود را از دست داده اند.
مقامات امنیتی ارتش فیلیپین اعلام کردند که این کودکان نه تنها توسط تروریست های محلی آموزش داده می شوند، بلکه در مواردی تروریست های خارجی آنها را با سلاح هایی آشنا می کنند تا به عنوان تک تیرانداز مورد استفاده قرار گیرند.
همچنین گفته می شود به این کودکان آموزش داده شده است چگونه جلیقه عملیات انتحاری بر تن کنند.
پس از آغاز بحران شهر ‘مراوی’ در جنوب فیلیپین که در یک ماه گذشته توجه مقامات امنیتی منطقه را به خود معطوف داشته، برخی تحلیلگران و کارشناسان نسبت به استفاده از کودکان جهت تبدیل کردن آنها به افراد تندرو هشدار دادند.
این کارشناسان بر این باورند که کودکانی که والدین خود را در این درگیری ها از دست داده اند، طعمه ترویست ها برای تبدیل شدن به جنگجویان و افراط گرایانی هستند که به اهداف آنها کمک می رسانند.
پیش از این نیز صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با هشدار نسبت به ایمنی و رفاه دستکم 50 هزار کودک شهر ‘مراوی’ در جنوب فیلیپین، در مورد پیامد درگیری نیروهای امنیتی و نظامی فیلیپین با تروریست های ابوسیاف و مائوته مرتبط با داعش بر کودکان این شهر ابراز نگرانی کرده است.
درگیری نظامیان دولت فیلیپین با گروه های تروریستی مائوته و ابوسیاف از 23 مه (دوم خرداد) پس از یورش نظامیان به مخفیگاه تروریست ها آغاز و این گروه های مرتبط با داعش بخشی از شهر مراوی را اشغال کردند.
در این درگیری ها تاکنون 268 تروریست، 66 نظامی دولتی و 26 غیرنظامی کشته شده اند.
در حال حاضر دستکم 500 تن از مردم در منطقه نبرد به دام افتاده اند در حالی که بیش از 320 هزار نفر دیگر آواره شده اند.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.