ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27977
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۵۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
بیمارستان جدید شهید باهنر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

بیمارستان جدید شهید باهنر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در بازدید از روند عملیات پروژه در حال احداث بیمارستان 320 تختخوابی جایگزین شهید باهنر کرمان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در جمع خبرنگاران افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان 320 تختخوابی شهید باهنر کرمان طی دولت دهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در بازدید از روند عملیات پروژه در حال احداث بیمارستان 320 تختخوابی جایگزین شهید باهنر کرمان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در جمع خبرنگاران افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان 320 تختخوابی شهید باهنر کرمان طی دولت دهم 35 درصد بوده در حالی که در دولت تدبیر و امید این پروژه بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی از بهره برداری بیمارستان 320 تختخوابی شهید باهنر کرمان تا پایان سال جاری در صورت تخصیص منابع خبر داد و افزود: در این پروژه تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان هزینه شده و برای اتمام این بنا 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی یادآورشد: در حال حاضر 40 درصد تجهیزات بیمارستان شهید باهنر کرمان خریداری شده و مشکلی در بخش تجهیزات این بیمارستان وجود ندارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با اشاره به احداث بیمارستان 320 تختخوابی شهید باهنر کرمان در 29 هزار متر مربع تصریح کرد: بخشی از این بیمارستان قدیمی جمع آوری و بخشی از آن (150 تخت بیمارستانی) باقی می ماند.
علی اکبر حق دوست از 90 درصد پیشرفت فیزیکی بیمارستان 320 تختخوابی شهید باهنر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تجهیز کامل این بیمارستان به اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان نیاز است که تاکنون 40 درصد این تجهیزات خریداری و در انبار دپو شده است.
ساختمان فعلی بیمارستان شهید باهنر کرمان با 65 سال قدمت علاوه بر فرسوده بودن، بخش‌ های مختلف آن نیز در یک مجموعه قرار نگرفته و از هم پراکنده هستند و فضای این بیمارستان از استانداردهای لازم برخوردار نیست در این راستا ساختمان جایگزین بیمارستان شهید باهنر کرمان با 320 تخت و در مساحت حدود 29 هزار متر مربع در حال ساخت است.
اقدامات اولیه اجرایی شدن احداث بیمارستان جایگزین شهید باهنر کرمان در سال 87 و عملیات اجرایی شدن آن از سال 88 آغاز شده است.
بالا آمدن آب ‌های زیرزمینی در محل احداث ساختمان این بیمارستان، موجب شد که زمان بسیاری برای تحکیم بستر و زهکشی این بنا صرف شود و مرحله‌ نخست این ساختمان (اسکلت) در اواخر سال 90 و اوایل سال 91 به پایان رسید.
مرحله دوم این پروژه نیز شامل تاسیسات برقی مکانیکی ساختمان اولیه و نازک کاری، احداث ساختمان کلینیک و احداث ساختمان موتورخانه با برگزاری مناقصه بود که از آبان ماه سال 91 آغاز شد.
در سفر معاون اول رئیس جمهوری در فروردین سال 1393 به استان کرمان، اسحاق جهانگیری قول مساعد تامین اعتبار پروژه‌ در حال ساخت بیمارستان جایگزین شهید باهنر کرمان را داد و بر این اساس 40 میلیارد تومان برای ادامه‌ ساخت این بیمارستان تامین اعتبار شد.
علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران، از روند عملیات پروژه در حال احداث بیمارستان 320 تختخوابی جایگزین شهید باهنر کرمان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.