ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 27989
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن داعشی‌ها در کمین حشد الشعبی/انفجار شدید مقر داعش در الانبار

کشته شدن داعشی‌ها در کمین حشد الشعبی/انفجار شدید مقر داعش در الانبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، یک منبع در استان دیالی عراق گفت: نیروهای الحشد الشعبی در مسیر کاروان خودروهای داعش در شمال شرقی شهر بعقوبه کمین کرده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. این منبع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، یک منبع در استان دیالی عراق گفت: نیروهای الحشد الشعبی در مسیر کاروان خودروهای داعش در شمال شرقی شهر بعقوبه کمین کرده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

این منبع تصریح کرد: نیروهای رزمی تیپ 110 نیروهای الحشد الشعبی در کمین خود در اطراف منطقه امام ویس در 52 کیلومتری شمال شرقی شهر بعقوبه یک خودروی داعش را منهدم و عناصر داخل آن را به هلاکت رساندند.

وی افزود: این عملیات در راستای راهبرد کمین های متحرک برای مهار فعالیت هسته های گروه تروریستی داعش در ماههای اخیر بویژه در مناطق امام ویس و حمرین و نفت خانه صورت گرفت.

انفجار شدید در مقر داعش در الحویجه

یک منبع محلی در استان کرکوک عراق از انفجاری شدید در مقر گروه تروریستی داعش در نزدیک بخش الحویجه در جنوب غربی کرکوک خبر داد.

این منبع محلی گفت: انفجاری شدید در یکی از مقرهای دعش در روستای المدینه در نزدیک بخش الحویجه روی داد که علت آن هنوز معلوم نیست.

وی افزود: این محل به عنوان مقر سری گروه تروریستی داعش بود.

کشته و زخمی شدن 13 غیرنظامی در شمال الرطبه

یک منبع محلی در استان الانبار عراق از کشته و زخمی شدن 13 غیرنظامی در حمله ای هوایی در شمال منطقه الرطبه در استان الانبار خبر داد.

این منبع محلی گفت: آمار نهایی حمله هوایی به یک خانه در شمال الرطبه – که معلوم نیست که چه کسی آن را انجام داده است- چهار کشته و 9 زخمی است.

وی افزود: دو نفر از کشته ها کودک است و درمیان زخمی ها نیز تعدادی کودک وجود دارد.

آغاز به کار واحد هوایی حشد الشعبی

هیئت حشد الشعبی عراق از تشکیل واحد هوایی خود با همکاری فرماندهی هوانیروز ارتش و نیروی هوایی عراق خبر داد.

سایت نیروهای حشد الشعبی به نقل از یک منبع مسئول در این نیروها نوشت: حشد الشعبی واحد هوایی خود را برای فعالیت در راستای همه اموری که ارتباط با بحث هوایی دارد و ویژه حشد الشعبی می باشد، تشکیل داد.

این منبع افزود: حشد الشعبی تماس هایی را با فرماندهی هوانیروز ارتش و نیروی هوایی انجام داده است و آنها تمایل خود را برای دستیابی به بهترین نتایج برای این واحد نوپا ابراز داشتند.

وی تصریح کرد: طرحی بزرگ در این زمنیه وجود دارد. نیاز به وجود هوانیروز برای حشد الشعبی به منظور انتقال سریع زخمی های این نیرو به بیمارستانها برای درمان و استفاده از آن برای اهداف دیگر احساس شده است.

پارلمان عراق در 26 نوامبر سال 2016 میلادی قانون هیئت حشد الشعبی را تصویب کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.