ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28018
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۵۱
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام سپاه علیه مواضع داعش «اراده جبهه مقاومت» را محکم‌تر کرد

اقدام سپاه علیه مواضع داعش «اراده جبهه مقاومت» را محکم‌تر کرد

قاسم جعفری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به پیام های داخلی، منطقه ای و بین المللی اقدام سپاه پاسداران در مورد هدف قرار دادن مخفیگاه تروریست ها در دیر الزور گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه سعی کرده اقتدار منطقه ای خود را نشان دهد که این اقتدار و صلابت […]

قاسم جعفری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به پیام های داخلی، منطقه ای و بین المللی اقدام سپاه پاسداران در مورد هدف قرار دادن مخفیگاه تروریست ها در دیر الزور گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه سعی کرده اقتدار منطقه ای خود را نشان دهد که این اقتدار و صلابت منطقه ای در گرو هوشمندی و بصیرت ناشی از تشخیص درست و اقدام به موقع است.

وی افزود: داعش از نظر ما مشتی یاغی که سرخود وارد کشورهای مختلف شده و اقدامات تروریستی انجام می دهند نداسته و معتقدیم این تروریست ها ابزار دست نیروهای استکبار هستند که در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می گیرند، این اقدام قبل از آنکه پاسخ به گروهک تروریستی داعش باشد پاسخ به اربابان اصلی این تروریست هاست تا بدانند ملت ایران با روحیه انقلابی و اراده جدی ایستاده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع داعش موجب وحدت و غرور ملی شده است تصریح کرد: این اقدام گام اول جمهوری اسلامی است، پایان کار نیست و به موقع آثار مطلوبی در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

جعفری گفت: در بعد داخلی اجماع عمومی نسبت به این مسئله ایجاد شد هیچ کس از هیچ جریانی شبهه ای به این اقدام مقتدرانه سپاه وارد نکرد، به نظر همه منتظر چنین اقدامی بودند و اگر این حمله موشکی صورت نمی گرفت ملت ایران منتظر می ماندند.

وی افزود: وحدت عمومی و هم بستگی داخلی بین ملت نسبت به دشمنان انقلاب در منطقه و جهان بعد از این اقدام سپاه صورت گرفت.

نماینده سابق مجلس با اشاره به تاثیرات منطقه ای اقدام علیه مواضع داعش تصریح کرد: کشورهایی که تصور کردن با رشوه های چند صد میلیارد دلاری به آمریکا می توانند در برابر جمهوری اسلامی قد علم کنند فهمیدند که ایران اسلامی پاسخ قاطع خواهد داد.

وی افزود: این اقدام برای جبهه مقاومت مهمترین پیام را در بر داشت و آن اینکه جمهوری اسلامی ایران دست از یاری مظلومان برنداشته و در جبهه حق خواهد ماند تا مبارزان در جبهه مقاومت با اراده محکم تری در سوریه، یمن و عراق وارد میدان شوند.

جعفری با اشاره به تاثیر هدف قرار دادن مواضع داعش در عرصه بین الملل خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در مسئله تحریم ها به قول خودش به «مادر تحریم ها» علیه ایران رسیده است اما این جنگ، جنگ اراده هاست و هرکس اراده قوی تری داشته باشد در این جنگ پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد:  در تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مسائل موشکی و توان نظامی ما نیز مورد تاکید قرار گرفته است اما غرب بداند که ملت ایران راست قامت ایستاده و به مسیر خود ادامه با قدرت ادامه خواهد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.