ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28146
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
استرالیا هواپیمای جاسوسی به جنوب فیلیپین اعزام می کند

استرالیا هواپیمای جاسوسی به جنوب فیلیپین اعزام می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، نیروهای ارتش فیلیپین حدود یکماه است با تروریست های وابسته به داعش در شهر ‘مراوی’ در جزیره میندانائو در جنوب این کشور در حال جنگ هستند و تاکنون صدها نفر در این درگیری ها جان خود را از دست داده اند. به نوشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، نیروهای ارتش فیلیپین حدود یکماه است با تروریست های وابسته به داعش در شهر ‘مراوی’ در جزیره میندانائو در جنوب این کشور در حال جنگ هستند و تاکنون صدها نفر در این درگیری ها جان خود را از دست داده اند.
به نوشته روز جمعه تارنمای روزنامه ‘سان دیلی’، استرالیا که همکاری های نظامی جامعی با فیلیپین دارد، اعلام کرد که دو فروند هواپیمای ‘اوریون – ای.پی 3 سی’ با انجام پروازهای نظارتی از ارتش فیلیپین محافظت می کند.
‘ماریس پاین’ وزیر دفاع استرالیا گفت: تهدیدات منطقه از ناحیه تروریسم به ویژه از سوی گروه تروریستی داعش و تروریست های خارجی، تهدید مستقیمی برای استرالیا و منافع ما است.
وی افزود: استرالیا به همکاری با شرکای خود در منطقه جنوب شرق آسیا با هدف مقابله با تروریسم ادامه می دهد.
وزیر دفاع استرالیا به تازگی با ‘دلفین لورنزانا’ همتای فیلیپینی خود در خصوص اینکه چگونه استرالیا می تواند به این کشور کمک کند گفت وگو کرد و در این مورد که ‘بهترین روش برای شکست تروریسم در این منطقه همکاری با یکدیگر است’ توافق کردند.
هواپیمای جاسوسی استفاده شده بیشتر در عملیات گشت های دریایی در مرزهای استرالیا مورد استفاده قرار می گیرند و نقش عمده ای در جستجوی پرواز ام.اچ370 مالزی که در ماه مارس سال 2014 ناپدید شد، ایفا کرده بود.
درگیری های جنوب فیلیپین که از حدود یکماه پیش آغاز شده، به تعبیر ‘رودریگو دوترته’ رئیس جمهوری فیلیپین تلاش گروه تروریستی داعش به منظور ایجاد پایگاهی در این منطقه است.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.