ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28266
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۵۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق: داعش ساخت اسراییل است

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق: داعش ساخت اسراییل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘شیخ خالد الملا’ در سخنرانی خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی در بین ملت های عربی و اسلامی، گروه تروریستی جنایتکار داعش را ایجاد کرده است.وی اضافه کرد که رژیم اسراییل برای اینکه ملت های مسلمان را به جان هم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘شیخ خالد الملا’ در سخنرانی خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی در بین ملت های عربی و اسلامی، گروه تروریستی جنایتکار داعش را ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد که رژیم اسراییل برای اینکه ملت های مسلمان را به جان هم بیندازد تا این ملت های قضیه اصلی یعنی فلسطین و قدس شریف را فراموش کنند، اقدام به ایجاد گروه جنایتکار داعش کرد.
شیخ الملا یادآور شد که این طرح صهیونیست ها با وحدت ملت عراق در مبارزه و نابودی تروریسم با شکست مواجه شده است.
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق گفت که روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) به آن فراخوان داده اند، نشانه پیروزی اراده ملت های مسلمان است.
شیخ خالد الملا تاکید کرد که جمعیت باشکوهی که امروز به مناسبت روزجهانی قدس به خیابان ها آمده اند، نشان می دهد که قضیه فلسطین و قدس شریف فراموش نشده است.
وی پیروزی های بزرگ نیروهای مسلح عراق و الحشد الشعبی بر تروریسم را مایه افتخار و سربلندی خواند و گفت که الحشد الشعبی با پیروزهای قاطعی که بر تروریسم تحقق بخشیده است، نقشه های فتنه انگیزانه را خنثی کرد.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی زیرمجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی، روحانیون، سران عشایر، احزاب سیاسی، اقشار مختلف مردمی در بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز شد و تا لحظه ارسال این گزارش همچنان ادامه دارد.
راهپیمایی امسال همانند سنوات گذشته نیز در خیابان فلسطین در بخش الرصافه در شرق پایتخت عراق برگزار شده است و راهپیمایان پرچم بزرگی از رژیم صهیونیستی را که بر روی خیابان در مسیر راهپیمایی نقش بسته بود، با گام های محکم خود لگد کوب کردند و سپس پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.
بسیاری از گروه های مقاومت اسلامی در این مراسم با لباس های رزم حضور داشتند و تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع و رهبران دینی عراق زینت بخش این مراسم بود که در پیشاپیش راهپیمایان حرکت می کردند.
تصاویر شهدای گروه های مقاومت اسلامی عراق در مبارزه با تروریسم از دیگر جلوه هایی است که در پیشاپیش راه پیمایان حرکت کرد که نشان داد که نابودی تروریسم و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تا آزادی قدس دو روی یک سکه هستند.
تعدادی از شبکه های تلویزیونی عراق با قطع برنامه های عادی خود امروز جمعه به طور مستقیم این مراسم باشکوه را در بغداد پوشش دادند.
خاورم *4*353*1770*
انتشار دهنده: فریبا مدنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.