ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28361
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری‌های شدید در آخرین مناطق تحت اشغال داعش در موصل

درگیری‌های شدید در آخرین مناطق تحت اشغال داعش در موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق از پیشروی نیروهای خود در محور جنوبی شهر موصل قدیم خبر داد. این در حالی است که درگیری‌های بسیار شدید بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعشی در موصل قدیم همچنان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق از پیشروی نیروهای خود در محور جنوبی شهر موصل قدیم خبر داد.

این در حالی است که درگیری‌های بسیار شدید بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعشی در موصل قدیم همچنان ادامه دارد.

نیروهای پلیس فدرال عراق موفق شدند مسافت 100 متر مربع از جنوب موصل قدیم به سمت مسجد الزیوانی پیشروی کنند و این در حالی است که درگیری‌های شدیدی بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعشی در اطراف شرکت التامین و مسجدالزیوانی به وقوع پیوست.

نیروهای عراقی هم‌اکنون در حال پیشروی برای آزادسازی منطقه الساعة القدیمة در اطراف کلیسای الساعة در موصل قدیم هستند و این نیروها به کنترل بر خیابان خالد بن الولید در این شهر نزدیک شده‌اند.

درگیری‌های شدید بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعشی در مناطق باب‌البیض، باب جدید و باب‌الطوب همچنان ادامه دارد و این در حالی است که پلیس فدرال عراق کماندوها و تجهیزات نظامی بیشتری برای آزادسازی کامل باب‌البیض در این منطقه مستقر کرده است.

پلیس فدرال عراق پنجشنبه از آزادسازی مسجد الحامدین در باب‌البیض و کلیسای شمعون در موصل خبر داد.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود 100 روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند 1395 شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.